Aviseringar
Rensa alla

Mouche/Sidan av överläppen


Ämnesstartare

Yo kids!
Ska pierca mig på sidan av överläppen (nej jag är inte fjortis och jag vill inte höra några "åh det är så fult" - jag skiter i vad andra tycker [smile]) och jag undrar lite om smyckets storlek.

Ni som har en piercing där:
Fick ni välja tjocklek på staven när ni gjorde den (1,6, 1,2 ?) eller görs den bara i en bestämd storlek från början ? [tard] Har fått för mig att många med nytagen mouche-piercing får gå runt med en fet kula där ända tills det läkt & byta till ett smycke med mindre kula sen?

Det är första gången jag piercar mig (förutom öronen), så det skulle vara nice att ha detta klart iaf. Tacksam för alla SERIÖSA svar. [cheers]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Normal storleken för det flesta piercingar är 1,6.

Kulstorleken spelar ingen roll för läkningen.

Och juste, en sak till... Dold text: gör det inte, för det är förhelvetes fult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Normal storleken för det flesta piercingar är 1,6.

Kulstorleken spelar ingen roll för läkningen.

Och juste, en sak till... Dold text: gör det inte, för det är förhelvetes fult

Okej, nu känns det lite klarare, thanx dude [bigcheers]
Jag bryr mig inte om det är fult enligt andra (som jag redan skrev), det är på MIG den ska sitta så vad andra tycker gör mig inget. [y]
Peace

Matilda1988:

jo har en sån gamla bettan

säkert perca av derisö persare

även 2000 kr i ränta på detta

Alkoholpåverkad ? [cheers]


   
SvaraCitera

Melinka:

Ska pierca mig på sidan av överläppen

ska jag också! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gethsemane:

ska jag också!

Cool! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är snyggt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kulan storlek har ingen betydelse när man gör en mouche. Det är värre med tungan exempelvis, där den kan slinka igenom. Du kan säkert få den i 1,2, men varför? Jag tror att det finns fler smycken att välja mellan om man gör 1,6. Men som sagt, det borde inte vara problem att få en 1,2.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batterseabardot:

Kulan storlek har ingen betydelse när man gör en mouche. Det är värre med tungan exempelvis, där den kan slinka igenom. Du kan säkert få den i 1,2, men varför? Jag tror att det finns fler smycken att välja mellan om man gör 1,6. Men som sagt, det borde inte vara problem att få en 1,2.

Ah key, thanx [party] Har gjort den nu, och jag måste ha fått 1,6 - men kulan är liten iaf [bigcheers] så allt är lugnt, ville inte ha en sån där FET


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En kompis jag hade förut brukade måla dit en sån på vänster sida varje dag, och sa till alla att det var en äkta mouche.
Ibland råkade hon måla den på fel sida^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ibland råkade hon måla den på fel sida^^

HAHAHAHA - tufft asså [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

HAHAHAHA - tufft asså[bigcheers]

och sen vägra erkänna det också haha


   
SvaraCitera
Acuve

isola:

En kompis jag hade förut brukade måla dit en sån på vänster sida varje dag, och sa till alla att det var en äkta mouche.

Haha fan vad härligt[love][bigcheers]


   
SvaraCitera

Jag tycker allt attraktiva med tjejer försvinner när de skaffar såna piercingar. Det ser bara flummigt ut, som om piercaren missat eller något.

Men men, fjortis är ingen ålder, det är en livsstil...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr_Junkfood:

Jag tycker allt attraktiva med tjejer försvinner när de skaffar såna piercingar. Det ser bara flummigt ut, som om piercaren missat eller något.

haha njaaaa... där tror jag våra åsikter skiljer sig lite [smile] Jag tycker knappast en snygg människa kan bli ful av en piercing [shake]

Mr_Junkfood:

Men men, fjortis är ingen ålder, det är en livsstil...

....And you kind'a lost me there - vad har det med saken att göra? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera