Aviseringar
Rensa alla

Mountain Dew ska börja säljas på RIKTIGT i Sverige


Armagedda:

Är det unikt med denna läsk menar du?...

Aldrig smakar skiten. Får väl se om man köper någon burk någon gång.

Syftade på att det brukar vara det i den sortens drycker. 


   
SvaraCitera

Dumbfounded:

Syftade på att det brukar vara det i den sortens drycker. 

Missuppfattade (inte lätt med lite Jäger i kroppen), ursäktar!


   
SvaraCitera

jaha


   
SvaraCitera

oki


   
SvaraCitera

Mycket trevligt! 🙂 Blir ett trevligt komplement till mina chips på fredagskvällarna.


   
SvaraCitera
Knuvel
Ämnesstartare

Lounge:
vad bittert alla svarar.. FAN VAD ROLIGT FÖR DIN SKULL Party

Håller med!Ledsen Tack för denna positiva kommentaren!Tumme upp

Om ni inte har något positivt att säga så SKRIV INTE I TRÅDEN LÅT TRÅDEN VARA för positiva människor Arg.

När jag startade denna så förväntade mig glada kommentarer. Vad är med er ungdomar? Ungdomar burkar gilla läsk/energidryck och koffienläsk dom jag känner. Varje gång jag går till butiken ska köpa en mountain dew så tar den alltid slut. Är det ungdomar som köper eller? Var är alla ungdomar gillar mountain dew? ska inte ni va glada? Ni som gillar mountain dew kom nu för fan skriv här säg era glada åskiter. Skål

 

 

 

 

 

 

 

 


   
SvaraCitera
Knuvel
Ämnesstartare

Chibibbi:
Mycket trevligt! 🙂 Blir ett trevligt komplement till mina chips på fredagskvällarna.

Såna dära kommentar vill jag se Skål (synd att inte fanns en gilla knapp då jag gillat ditt inlägg)


   
SvaraCitera
Lounge

Knuvel:

Håller med!Ledsen Tack för denna positiva kommentaren!Tumme upp

Om ni inte har något positivt att säga så SKRIV INTE I TRÅDEN LÅT TRÅDEN VARA för positiva människor Arg.

När jag startade denna så förväntade mig glada kommentarer. Vad är med er ungdomar? Ungdomar burkar gilla läsk/energidryck och koffienläsk dom jag känner. Varje gång jag går till butiken ska köpa en mountain dew så tar den alltid slut. Är det ungdomar som köper eller? Var är alla ungdomar gillar mountain dew? ska inte ni va glada? Ni som gillar mountain dew kom nu för fan skriv här säg era glada åskiter. Skål

 

 

 

 

 

 

 

 

kanske e pensionärer som köper som vill få lite liv i liv1


   
SvaraCitera
Knuvel
Ämnesstartare

Lounge:

kanske e pensionärer som köper som vill få lite liv i liv1

dom som hänger i här: http://forum.taurin.se/index.php  blir glada dom är  åldersgrupp 10-30 år


   
SvaraCitera
Lounge

Knuvel: dom som hänger i här: http://forum.taurin.se/index.php blir glada dom är åldersgrupp 10-30 år

Anmäl

Citera

du kanske får söka lyckan där eller skapa ett alldeles eget mountain dew forum!!


   
SvaraCitera

Finns överallt på alla hamburgeställen i usa, jag tycker inte den läsken är så awesome.


   
SvaraCitera
Knuvel
Ämnesstartare

Lounge:

du kanske får söka lyckan där eller skapa ett alldeles eget mountain dew forum!!

 kanske ska göra det!

Jag såg en sån här tråd på de på flashback där var mer postivare kommer än här sen kollade det på facebook det var sant att mountain dew har kommit till sverige såg det själv i butiken så bestämmde starta tråd här. men fick negativa kommentarer här.


   
SvaraCitera
Lounge

Knuvel:

 kanske ska göra det!

Jag såg en sån här tråd på de på flashback där var mer postivare kommer än här sen kollade det på facebook det var sant att mountain dew har kommit till sverige såg det själv i butiken så bestämmde starta tråd här. men fick negativa kommentarer här.

🙁


   
SvaraCitera

Tack men detta är bara lite för sent, fördrack mig på skiten för längesedan.. 


   
SvaraCitera

va e detta
trodde d va nån skoj sprit
verkar inte så?


   
SvaraCitera