Aviseringar
Rensa alla

Moz första gig 09


Ämnesstartare

fan att man inte har pengar men

han kanske kan besöka Sverige om jag vi honom riktigt snällt.


   
Citera
Ämnesstartare

Mmoooorrissey. Fan, kom hit någonstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lååååååååååångt bort [sad]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

han kanske kan besöka Sverige om jag vi honom riktigt snällt.

har en polare som åkte och skulle se honom i london sen blev han sjuk så han fick bara se typ tre låtar. [bigsmile]

men hade varit ball att se honom här i närheten, på en inte-festival-spelning. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

har en polare som åkte och skulle se honom i london sen blev han sjuk så han fick bara se typ tre låtar.

men hade varit ball att se honom här i närheten, på en inte-festival-spelning.

var det dom roundhousespelningarna tidigare i år?
Men morrissey är ju en sån bitch att han kan komma undan med sånt.

Jag svär att det bara blir någon sommarfestival igen även om det hade varit redigt fett på kb.


   
SvaraCitera

Chickfactor:

var det dom roundhousespelningarna tidigare i år?

ja i typ februari eller mars.

Chickfactor:

Jag svär att det bara blir någon sommarfestival igen även om det hade varit redigt fett på kb.

såg på hultsfred 04 och roskilde 06. det var ok, men hade varit roligare att se honom på nåt mindre ställe. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har redan sett gubben två gånger, har inget behov av att se honom en tredje, eller jo [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

såg på hultsfred 04 och roskilde 06. det var ok, men hade varit roligare att se honom på nåt mindre ställe.

mjo men han har ju fått storhetsvansinne nu ser man den dvd:en så märker man ju direkt att han tar sig själv på för stort allvar och ser sig själv som arenamusiker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Lååååååååååångt bort

vet[cry][cry]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

mjo men han har ju fått storhetsvansinne nu ser man den dvd:en så märker man ju direkt att han tar sig själv på för stort allvar och ser sig själv som arenamusiker.

hm. jag har ingen direkt koll, men han brukar väl spela på mindre ställen med en publik på runt fem tusen personer? det har jag fått för mig i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

hm. jag har ingen direkt koll, men han brukar väl spela på mindre ställen med en publik på runt fem tusen personer? det har jag fått för mig i alla fall.

mja när han gör större turneer tror jag att han gör det men han blir ju bara större och större hela tiden[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

btw skivomslaget är ju fan till och med fulare än malajusted[smile]
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh jag gillar faktiskt han[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

åh jag gillar faktiskt han

[y]


   
SvaraCitera