Aviseringar
Rensa alla

mp3 problem


Ämnesstartare

Tja.

För ett tag sen slutade min mp3 fungera. När jag kom hem kopplade jag den till datorn igen (även om den redan var fulladdad), men av någon konstig anledning så laddades batteriet om och sen började den fungera igen.

Nu är det så att den har slutat fungera igen, men den här gången går den inte att laddas mer. Det är inget fel på USB porten för kameran min går att kopplas in utan problem. Och jag har inte tappat min mp3 eller något så den borde fungera, den är inte sårskilt gammal heller.

Någon som vet vad detta kan bero på?


   
Citera
Ämnesetiketter

förbrukningsvara


   
SvaraCitera
Gifted

010807:

Någon som vet vad detta kan bero på?

Dålig kvalité?


   
SvaraCitera

Hände mig också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Dålig kvalité?

Kan man inte återuppliva jäveln på något sätt igen? Jag menar det gick förut ._-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maskrus:

Hände mig också.

Köpte du ny eller fick du den att fungera på något sätt igen?

Har hänt min kompis också, hon hade en iPod Shuffle.
Asså skit ><


   
SvaraCitera

010807:

Kan man inte återuppliva jäveln på något sätt igen? Jag menar det gick förut ._-

fu

min bara slutade fungera en gång. kunde inte göra någonting. Men på min finns det en reset-knapp. Sånt hål typ så stoppar man in en nål för att trycka.. och då blev den normal igen. Annars får du väl lämna tillbaka den 😛


   
SvaraCitera
Gifted

010807:

Kan man inte återuppliva jäveln på något sätt igen? Jag menar det gick förut ._-

Vad vet jag? Ta det på garantin!


   
SvaraCitera

010807:

Köpte du ny eller fick du den att fungera på något sätt igen?

Har hänt min kompis också, hon hade en iPod Shuffle.
Asså skit ><

DEn har varit död i två år, så jag köpte en ny.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjälte:

min bara slutade fungera en gång. kunde inte göra någonting. Men på min finns det en reset-knapp. Sånt hål typ så stoppar man in en nål för att trycka.. och då blev den normal igen. Annars får du väl lämna tillbaka den 😛

asså den där reset knappen va fett undangömd, så bra att jag inte ens visste att den fanns! men jag tryckte nu och den fungerar igen, puss på dig asså! [cool][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

010807:

asså den där reset knappen va fett undangömd, så bra att jag inte ens visste att den fanns! men jag tryckte nu och den fungerar igen, puss på dig asså! [cool][love][love][love][love][love][love]

omg 😮 jag har hjälpt någon med ett tekniskt problem [surprised]


   
SvaraCitera

Den första och enda ggn jag tappade min mp4:a i golvet så gick den sönder D': Då var den en vecka gammal..[cry]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera