Aviseringar
Rensa alla

mp3 problem


Ämnesstartare

Tjenare

har lite problem här..

Hittade min gamla mp3, ( en Samsung YP-Z5QB ) och skulle lägga in lite musik, men det händer ingenting när man satte in den i datorn ... vad ska man göra åt saken?

många säger att det kan vara fel sladd, men vad jag vet så har jag bara en sladd som passar så det kan inte stämma, reset knappen har jag också testat ett antal gånger, inget händer...

tack för svar

-Tony-


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Du har inte funderat på att kanske dela med dig av lite mer information? Det vore fint att veta vad du använder för operativsystem och sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

veta vad du använder för operativsystem och sådant.

det ska väl inte spela någon större roll?

kör med Vista, resten vetefan. har ingen koll på skiten


   
SvaraCitera
Åtta

Savage_Messiah92:

det ska väl inte spela någon större roll?

Jo, det spelar ytterst stor roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad EXAKT är det som händer? Tänds displayen? Säger datorn någonting alls?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Jo, det spelar ytterst stor roll.

Troligtvis inte, händer ingenting alls så...


   
SvaraCitera

Är mp3-spelaren laddad/har batterier? Vissa enheter behöver vara påslagna eller vara laddade för att kunna synas när du kopplar in dem i datorn.


   
SvaraCitera
Åtta

kaffesked:

Troligtvis inte, händer ingenting alls så...

Det kan fortfarande spela roll. Prova att avaktivera USB-drivrutinerna från din dator och se hur det går när du försöker plugga in någonting.

Mer troligt är dock att din enhet helt enkelt är trasig. Antingen det, eller så kanske de är lika jobbiga som Apple och endast låter dig använda enheten med sin egen mjukvara - men i så fall så borde din dator åtminstone säga NÅGONTING om enheten som kopplas in.


   
SvaraCitera