Aviseringar
Rensa alla

MRT-scan


Ämnesstartare

xsaosinx:

Vad jobbigt. Har de botat det/går det att bota?

variabel:

aha shit. hur är det nu?

Eftersom det var barnepilepsi så växte det bort, min epilepsi var inte heller så "grov" eller vad man ska kalla det. Jag var vid medvetande alla gånger osv. Så jag gick på mediciner i 2-3år (för att inte få fler anfall) och blev sedan friskförklarad efter en EEG-undersökning. Dvs efter 2 år utan anfall, men eftersom vården är så fucked så försvann prover osv så jag fick göra om saker och allt blev senarelagt. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Dvs efter 2 år utan anfall, men eftersom vården är så fucked så försvann prover osv så jag fick göra om saker och allt blev senarelagt. [y]

Sämst >_<

Skönt att höra att du är fri från det nu iallafall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Sämst >_<

Ja verkligen, för först så skulle jag ju diagnostiseras så då gjorde jag en läskig undersökning, men resultaten försvann så jag fick göra om den.. Sen så var dom sega med att ge mig medicinerna, medicinerna krånglade och jag fick små minnesluckor/dåligt minne, tappade hår osv, då segade dom med att byta piller. Sen så segade dom med att friskförklara mig, så att jag fick gå på piller onödigt länge. [y]

Jag gillar inte vården ok.

xsaosinx:

Skönt att höra att du är fri från det nu iallafall

Ah det är lite underbart [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Jag gillar inte vården ok.

Förstår det :/ Undrar hur det kan bli så fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Förstår det :/ Undrar hur det kan bli så fel

Det gör jag med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Det gör jag med.

Aja, som sagt, tur att det är ett minne blott nu.

JAG ÄR LEDIG IDAG, AWZUM [love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Aja, som sagt, tur att det är ett minne blott nu.

[y]

xsaosinx:

JAG ÄR LEDIG IDAG, AWZUM

WOO, jag är "ledig" dvs en skolkande unge osv [y][y][y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Dvs efter 2 år utan anfall, men eftersom vården är så fucked så försvann prover osv så jag fick göra om saker och allt blev senarelagt.

fy fan [mad]

Underlig:

jag fick små minnesluckor/dåligt minne, tappade hår osv

shit [sad]

Underlig:

så att jag fick gå på piller onödigt länge. [y]

[n][n]

glad att du är fri från det nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

WOO, jag är "ledig" dvs en skolkande unge osv [y][y][y][y]

Haha ^_^ Jag är egentligen ledig på samma vis. Var på en studentskiva igår och mailade min naturkunskapslärare om att jag var för sjuk för att komma till provet imorgon (idag). Hon köpte det och jag får göra provet på onsdag eller torsdag istället!

Dessutom är det slutet av trean, så massa kurser börjar ta slut. Har bara natur på tisdagar från och med nu.

Sitter och ser på Family Guy på en av de norska kanalerna som vi av någon anledning har. Men min hund gnäller så jag borde ta ut honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

fy fan

ah, hatar[n]

variabel:

shit

lite läskigt när man var så liten [n]

variabel:

glad att du är fri från det nu.

tack [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Haha ^_^ Jag är egentligen ledig på samma vis. Var på en studentskiva igår och mailade min naturkunskapslärare om att jag var för sjuk för att komma till provet imorgon (idag). Hon köpte det och jag får göra provet på onsdag eller torsdag istället!

ÅHH, tur det [y] hur gick det med den söta tjejen?

xsaosinx:

Sitter och ser på Family Guy på en av de norska kanalerna som vi av någon anledning har. Men min hund gnäller så jag borde ta ut honom

aw, tänker på en liten jack russel eller nåt nu, vad är det för nåt?

xsaosinx:

Dessutom är det slutet av trean, så massa kurser börjar ta slut. Har bara natur på tisdagar från och med nu.

woo [y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

hur gick det med den söta tjejen?

Vi hälsade, och sen var det inte mycket mer. Jag letade efter henne hela kvällen tills jag till slut såg henne med några andra killar. Då sket jag i det och hängde med mina kompisar istället [cheers] Synd att det inte blev något, men det finns många fler som säkert är sötare också

Underlig:

vad är det för nåt?

Lägger upp en bild snart [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Synd att det inte blev något, men det finns många fler som säkert är sötare också

Precis, eller så blir det nåt fast inte just den gången [y]

xsaosinx:

Lägger upp en bild snart

Väntar [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]

IMG_0023.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Väntar [blush]

Bild ovanför [blush]


   
SvaraCitera