Aviseringar
Rensa alla

MSN 8.5


Ämnesstartare

Vilka nya funktioner har den nyast msn?
Dold text: vill mest veta om man kan se om någon har blockat en... :p


   
Citera

Peanut:

Dold text:

Dold text: egd [blush]


   
SvaraCitera

XD


   
SvaraCitera

dissad[cool]


   
SvaraCitera

Peanut:

vill mest veta om man kan se om någon har blockat en... :p

Det kan du inte, det är så Microsoft vill att det ska funka.


   
SvaraCitera
Imgood

aristoteles:

Det kan du inte, det är så Microsoft vill att det ska funka.

Det går inte se på själva Windows live men går att ladda ner program och se annars


   
SvaraCitera

Imgood:

et går inte se på själva Windows live men går att ladda ner program och se annars

Som inte är tillförlitliga.


   
SvaraCitera

Imgood:

Det går inte se på själva Windows live men går att ladda ner program och se annars

Nej du kan inte, du kan bara se om personen har dig i sin lista.
Om personen aldrig är online och inte har dig i sin lista kan man dra slutsatsen att man blivit blockerad. Men det finns inga program som till 100% kan tala om för dig om du är blockad eller inte, något sådant tror jag inte MS servrar skulle tillåta.


   
SvaraCitera
Imgood

aristoteles:

Men det finns inga program som till 100% kan tala om för dig om du är blockad eller inte, något sådant tror jag inte MS servrar skulle tillåta.

men du behöver bara se om den där personen är online.. är personen online på din kontaktlista så har han inte bliockat.. är han inte det då har harn blockat dig.. typ..
smartasss


   
SvaraCitera

Imgood:

men du behöver bara se om den där personen är online.. är personen online på din kontaktlista så har han inte bliockat.. är han inte det då har harn blockat dig.. typ..
smartasss

Precis, och det kan inte ett program göra om det inte har personen på sin kontaktlista, jag vet inte hur du gör men jag addar sällan random bots till min. Det bästa är att fråga någon som redan har samma kontakt på sin lista.


   
SvaraCitera

Peanut:

vill mest veta om man kan se om någon har blockat en... :p

hahahaha, om du e oseker finns det ett sett: er personen aldrig online = du e blockad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Dold text: egd

Vill veta om dom som jag har blockat kan se om jag har blockat dom
ägd [crazy]


   
SvaraCitera

Peanut:

Vill veta om dom som jag har blockat kan se om jag har blockat dom
ägd [crazy]

Naw, "ok" [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

hahahaha, om du e oseker finns det ett sett: er personen aldrig online = du e blockad.

Om jag är Osäker...
har för mig att man kan se personer som har blockat dig på den nya msn. Så vill veta om dom som jag har blockat kan se om jag har blockat dom [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fullochglad:

dissad

snarare jag som dissar [cool]


   
SvaraCitera