Aviseringar
Rensa alla

Msn - addad men ändå inte.


mynona
Ämnesstartare

Jag svarade nyligen en persons inbjudan på msn och accepterade.
Hn syntes ändå inte i min vänlista (dvs den på profilsidan på msn).
Hn addade en gång till, men jag såg då ingen inbjudan. Jag gjorde därför en inbjudan.
Hn accepterade. Då gick det att prata, hn syntes som närvarande på på messenger-fliken högst upp. Men hn finns fortfarande inte bland kontakterna i vänlistan på profilen.

Vad har hänt? Hur ska detta lösas?

Det är gravt irriterande [mad] Måste bli kvitt förvirringen, fixa detta och känna att jag har kontroll över allt igen.

Tacksam för all hjälp!


   
Citera
Ämnesetiketter

be han adda dig oxå, har haft samma problem men det försvann när båda adda varran


   
SvaraCitera

Används msn fortfarande i Sverige? Jag trodde att alla hade gått och blivit skypare världen över.


   
SvaraCitera

Statslös:

Används msn fortfarande i Sverige? Jag trodde att alla hade gått och blivit skypare världen över.

Vilken värld lever du i? [tard]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Vilken värld lever du i? [tard]

Uppenbarligen inte i Sveriges. Känner ingen som använder msn längre.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Statslös:

Uppenbarligen inte i Sveriges. Känner ingen som använder msn längre.

[tard]


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

Gibbs:

be han adda dig oxå, har haft samma problem men det försvann när båda adda varran

Jag är tom osäker på vem som egentligen har addat vem. Det kanske är bäst om vi först tar bort varandra båda två, och att någon av oss sedan ansöker på nytt. Jag har raderat honom och bett honom radera mig, så får vi försöka på nytt.


   
SvaraCitera

Statslös:

Känner ingen som använder msn längre.

känner ingen som inte använder msn[blush]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

känner ingen som inte använder msn[blush]

När jag loggade in på min 10 år gamla mejladress på MSN så såg jag till min förtvivlan(?) att endast 3 stycken var inloggade.[crazy] På den gamla tiden hade jag ju minst 40-50 inloggade samtidigt! Nu är det skype som gäller, åtminstone i min umgängeskrets.


   
SvaraCitera

han dissar dig [zzz]


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

Kakaoxo:

han dissar dig

[wink]


   
SvaraCitera
Plato

                            


   
SvaraCitera

bump.


   
SvaraCitera

mytomanen:
bump.

Vad var meningen med det? Msn finns inte längre.


   
SvaraCitera