Aviseringar
Rensa alla

MSN fundering


Ämnesstartare

Ok fjantigt, fjantigt, fjantigt...Men gaah frustration!! Jag måste få demonstrera likt en barnslig treåring!! Jag blir så fly irriterad av att någon har mig på sin msn!! Personen loggar aldrig in längre, tror den är arg på mig. Jag har tröttnat, tagit bort denne från min lista...problemet är att jag inte vill finnas kvar bland den här personens kontakter, alltså i dennes på kontaktlista!! Finns det någon möjlighet att ta bort sig själv från någon annans msn-kontakter?


   
Citera
Ämnesstartare

suspicious:

Ok fjantigt, fjantigt, fjantigt...Men gaah frustration!! Jag måste få demonstrera likt en barnslig treåring!!

Det är okej, du är tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det går inte. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, genom att lägga till mig och visa boobsen i cam. När msn boobcheckar tar de samtidigt bort ditt acc från alla blockerade, raderade användare du har i din lista.

adda mig på 27cm_swe@hotmail.com


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju blocka den personen så att den ej ser uppdaterad info om dig längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du kan ju blocka den personen så att den ej ser uppdaterad info om dig längre.

Detta är ju vanlig blockning, inget konstigt med det. Det hon vill är att försvinna från den andre personens lista, och då är metoden ovan den enda.

Kan visa att det fungerar, adda mig på 29cm_swe@hotmail.com


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du kan ju blocka den personen så att den ej ser uppdaterad info om dig längre

aa, det är ju vad jag gjort. Räcker inte, är rädd att det inte märks då den typ aldrig loggar in. Jag är pissförbannad på personen, kan typiskt nog inte bara glömma denna saken, så länge jag finns kvar där på den himla kontaktlistan!!! Jag vill komma över detta nu!

Ensamvargen:

Nej det går inte.

Synd...mkt med msn saknas faktiskt..

Stringburka:

Ja, genom att lägga till mig och visa boobsen i cam. När msn boobcheckar tar de samtidigt bort ditt acc från alla blockerade, raderade användare du har i din lista.

åhå is that so[tard]


   
SvaraCitera

Stringburka:

27cm_swe@hotmail.com

Stringburka:

29cm_swe@hotmail.com

Den växte mycket på 5 minuter [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StenenSven:

Den växte mycket på 5 minuter [rolleyes]

Du ska bara se hur mycket den växer när jag har stånd då!

Adda mig på 37cm_swe@hotmail.com


   
SvaraCitera