Aviseringar
Rensa alla

msn, inloggad på två platser


Ämnesstartare

Lounge fact:

Kolla om den envisas med att loggas in på en annan plats igen.

Det var mailen! Blev så när man gick in på hotmail samtidgt som man var inloggad! asdåligt, skrämmer folk helt i onödan 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Det var mailen! Blev så när man gick in på hotmail samtidgt som man var inloggad! asdåligt, skrämmer folk helt i onödan 🙁

aahah [crazy] är också så, jätteparanoid så fort något skumt ploppar upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

är också så, jätteparanoid så fort något skumt ploppar upp

hehehe började fundera på om någon satt i en bil utanför mitt fönster och hacka sig in i min dator via min trådlösa anslutning, som dom visa på uppdrag granskning att man kunde göra 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

hehehe började fundera på om någon satt i en bil utanför mitt fönster och hacka sig in i min dator via min trådlösa anslutning, som dom visa på uppdrag granskning att man kunde göra 🙁

okaj du är värre [crazy] haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

okaj du är värre haha

Men grejen var att det var det enda jag kunde komma på som skulle kunna ge någon lösenordet! 🙁
Fast efter jag såg programmet blev jag ganska nojig. Dom kan hacka en och se allt man gör och har i datorn!!!! farligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Fast efter jag såg programmet blev jag ganska nojig. Dom kan hacka en och se allt man gör och har i datorn!!!! farligt.

ja de kommer nog parkera just utanför din dörr också [crazy] du som har så mycket hemligheter för dig!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ja de kommer nog parkera just utanför din dörr också

De föredrar nog innerstaden. Finns inte så många rika här att internetråna!


   
SvaraCitera