Aviseringar
Rensa alla

msn ragg


Hando

har du haft några? - Yes
har det givit dig någonting? - Ja [cute]
Är killar lättare att ragga på än tjejer? - Har inte testat att ragga på killar, men kan tänka mig att det är så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KISSMEKISSME:

Är killar lättare att ragga på än tjejer? får intrycket av att de flesta tjejer har hundratals killkontakter och därmed kan välja och vraka medan killar har det svårare

Möjligt. Vistas en tjej i någon chatt och skriver några meningar dröjer det inte lång tid innan massa "haru msn?"- PM strömmar in [rolleyes]


   
SvaraCitera

KISSMEKISSME:

En chatt med en person som blir lite mer än de vanliga chatterna

men sånt gör jag hela tiden fast på skoj =P


   
SvaraCitera

beror väl på vart gränsen för ragga går[confused][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ju haft något slags roligt onlineförhållande över msn. Kanske kan kallas för ragg? Han var söt, men till sist hade vi inget att prata om längre, så då tog det slut.

Vet inte om det är enklare för tjejer. Jag har väl lite 50/50 när det gäller killar och tjejer på min msn. Men så har jag inte så mycket kontakt med killar eller, för det mesta. Inte IRL iaf.


   
SvaraCitera

KISSMEKISSME:

har du haft några?

... mer eller mindre seriösa, ja.

KISSMEKISSME:

har det givit dig någonting?

underhållning.

KISSMEKISSME:

Är killar lättare att ragga på än tjejer?

har aldrig provat ragga på tjejer
vet att jag har ca 95% killar, och min killkompis har ca 90% tjejer, så det är väl relativt lika

ska du satsa på att msn-ragga, och vill få tag i nån kan du prova att ragga på en ful kille, han blir nog glad [smile]


   
SvaraCitera

KISSMEKISSME:

har du haft några?
har det givit dig någonting?
Är killar lättare att ragga på än tjejer? får intrycket av att de flesta tjejer har hundratals killkontakter och därmed kan välja och vraka medan killar har det svårare [tard]

ja, eller ragg och ragg
gav mig ett förhållande på närmare två år ^^
idk


   
SvaraCitera

miljaderrrrssssssss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja
ja
vet ej
[crazy]


   
SvaraCitera

mm har haft 1 typ fast han skrev t mig så var ej jag som raggade


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera