Aviseringar
Rensa alla

MSN snack!


Ämnesstartare

Tja!
Snackar med en Tjej på msn dagligen, vi känner varandra ganska bra, men har inte snackat sååå mkt IRL.
Men på msn går allt bara bättre o bättre, hon skrattar åt mina skämt, hon säger snälla saker, och hon har även börjat skriva <3 när någon av oss ska dra 🙂
MEN jag undrar, är inte den som direkt överröstar alla andra o snackar mest o så, men på msn har jag ju inga problem att snacka med henne, tror ni jag kmr få problem att snacka med henne irl då?
Liksom att jag inte vet vad jag ska säga så? /:
Det är dem tankarna som drar mig tillbaka, men på måndag tänkte jag ta alla chanser jag kan för att få snacka med henne på skolan.

för hon verkar faktiskt blivit lite mer intresserad nu senaste tiden, jag är så glad när jag snackar med henne på msn, och skulle gärna villja träffa henne mer irl, TIPS? 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Snacka på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waje:

Det är dem tankarna som drar mig tillbaka,

De tankarna! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waje:

för hon verkar faktiskt blivit lite mer intresserad nu senaste tiden, jag är så glad när jag snackar med henne på msn, och skulle gärna villja träffa henne mer irl, TIPS? 🙂

Hur svårt e det? Det du skriver på msn, säg det till henne irl när du träffar henne på morgonen? Typ, hur e det, vad gjorde du i helgen osv.

Sedan, efter ett tag, kmr det bara flyta på automatiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja snacka lite så kommer allt flyta!
Man måste bara intala sig själv att det går bra, då gör det det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår inte att folk har så stora problem med sånt där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ELLER JAG VET
Börja prata i telefon med henne!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera