Aviseringar
Rensa alla

mUMS mUMS


Ämnesstartare

idag jag tängde äta midag: knäckebrö, röbettssallad oooo kalla veg"kött"bullar Yum Yum christmas haire 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

coool åt grat äng


   
SvaraCitera

soja kött" färs sås i o potatis!!!


   
SvaraCitera

jag har inte ätit middag än[sad]


   
SvaraCitera

skyll dig själv!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

[cry]


   
SvaraCitera

sluta gråt var sur!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äter chips


   
SvaraCitera

internet:

sluta gråt var sur!!!

[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][sad][sad][sad][sad][sad][sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d låter gooood ja e förtjusst i gratengs men harej lärt mig ogör d ännu sj 🙂


   
SvaraCitera

Angelize:

d låter gooood ja e förtjusst i gratengs men harej lärt mig ogör d ännu sj 🙂

är lätt gör soja"kött färs sås som vanligt lite mer spice bara o sojagrädde oh sen skiva potatis koka den lätt lägg i form potatis sås potatis sås potatis häll sojagrädde b-jäst på i ugnen ca 20 30 min 225°c ok??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

är lätt gör soja"kött färs sås som vanligt lite mer spice bara o sojagrädde oh sen skiva potatis koka den lätt lägg i form potatis sås potatis sås potatis häll sojagrädde b-jäst på i ugnen ca 20 30 min 225°c ok??

hmmm d låter engelt men sojagrädde va e d för märke o smak oo hur mkt jäst ska jah a på


   
SvaraCitera

Angelize:

hmmm d låter engelt men sojagrädde va e d för märke o smak oo hur mkt jäst ska jah a på

alpro soja cuisine (ej light den med ca 15% fett) ingen smak utan för mat!!!! o sen ha lite lätt som ströbröd eller ost ovanpå bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

alpro soja cuisine (ej light den med ca 15% fett) ingen smak utan för mat!!!! o sen ha lite lätt som ströbröd eller ost ovanpå bara

hmm ok ska testa denna vegan grateng kanske blir en ny favvis 😉


   
SvaraCitera

Angelize:

hmm ok ska testa denna vegan grateng kanske blir en ny favvis 😉

hoppas så ska åka bil nu hej då!!!


   
SvaraCitera