Aviseringar
Rensa alla

munstorlek...


annika81:

detta är ett riktigt problem för mig

Jag har samma problem, får snabbt kramp eftersom jag måste anstränga mig mycket för att inte skrapa med framtänderna.

Min kille får in en ölburk i käften, jag får typ in 2 fingrar på höjden. Livet är orättvist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha du funderade alltså lite på om det finns opertioner som gör kuken mindre så att du kan suga av honom[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jag har ganska liten mun MEN hela rasmus fett tjocka 6ig kuk får plats i den

hur stor är den då i omkrets? den kan inte va större än min killes, för jag får knappt in ollonet och toppen den är så tjock, får sån enorm kramp. jag önskar jag kunde iaf få in halva så jag kunde ge honom en riktig avsugning, som jag vet att han skulle älska...men får väl försöka töja ut munnen och öva öva men gör oooont dock. men du har nog större mun än mig iaf? min killes är typ 16 i omkrets minst. så den är stor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pimpboi93:

nnika81: jag älskar att suga kuk

det är hemskt tråkigt för mig att inte kunna suga av min älskling, när jag älskar att suga av och se honom njuta och jag vet att han egentligen önskar jag hade större mun... hmmm suck. är det nån som har samma problem som mig? nån tjej som har liten mun och killen stor kuk och inte kan suga av, bara typ toppen? snälla skriv isåfall...


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annika81:

det är hemskt tråkigt

Du kan juh alltid träna bort dina kräkreflexer och deeptroghta hnom ;>
En fantastisk kännsla imo 🙂


   
SvaraCitera

Använd tungan, läppar och fingrar. Klart det är skönt att känna sin kuk i tjejens mun ibland, men de flesta tjejer är ändå alldeles för oförsiktiga med sina tänder för att det ska vara skönt...


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera