Aviseringar
Rensa alla

Muppens befrielsearmé - samlingslokal


Ensamvargen:

Det hon säger är: Det har aldrig funnits på sidan kopplat till mopsen. Tror jag.

proteus är väl en kille?
mopsen nej, men muppen har länkat till barnporr


   
SvaraCitera
gaah
 gaah
Ämnesstartare

Proteus:

men jag ville sammanfatta situationen för alla oinsatta för att möjliggöra eventuell fortsatt diskussion i den här tråden.

Mycket bra initiativ.
Nu är vi alla på det klara med vilket intresse vi har i muppens befrielsearmé.

Proteus:

Ja, det var ju uppenbart från början då gaah aldrig skulle få för sig att skriva någonting här

haha nej ännu mindre tönterier!
Förstör hans användare.


   
SvaraCitera

Knarko:

Du tror seriöst att vi moderatorer eller dem som driver sidan vill att det ska finnas på sidan?

Visst, allt är redan borttaget och inget går längre att bevisa. Därför nöjer vi oss med att Muppen är bannad för evigt.

Alla är nöjda och glada.


   
SvaraCitera

Knarko:

proteus är väl en kille?
mopsen nej, men muppen har länkat till barnporr

/care, du fattade vad jag menade.
Men du svarade fortfarande helt irrelevant på det han skrev.

Vi tycker som sagt inte heller att det ska vara barnporr på UM.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

alltså grejen är samma som med ganon även om det hon gjorde för att låsas från början är för länge sedan glömt så har hon vållat problem under vägen. inte i ganonpropotioner men ändå.


   
SvaraCitera

Jag har ingen åsikt i frågan, men, däremot så är det så att vi moderatorer måste göra som vi blir tillsagda uppifrån. Jag kan hålla med om att det synes vara så att muppen blivit lite illa behandlad — men hon har inte varit en lammunge själv och nog ställt till det för sig själv ett par gånger, med eller utan Ganons hjälp. Sen senare vill dock gärna få henne bannad och skickade SMS till mig senast igår och krävde tråden, som Knarko låste, låst.

Åtta kommer nog inte kunna hjälpa till så mycket i det här, han är mig veterligen väldigt upptagen just nu, så ni får hålla er till tåls att ‹bråka› med Knarko tills ni kommer fram till något. Personligen är jag också relativt upptagen och har inte riktigt tid att bidra med min ‹vishet› och moderatorerfarenhet. Men de som vet saker skulle jag rekommendera föra privata konversationer med Knarko snarare än att posta det på forumet.

Citera mig eller skicka PM till mig om ni har någon konkret fråga, i annar fall låt bli. Är rätt upptagen just nu :). Kram!


   
SvaraCitera

Medlemskap är ett privilegium inte en rättighet.


   
SvaraCitera
smisk

aristoteles:

Medlemskap är ett privilegium inte en rättighet.

[love]

Kan tipsa om denna sidan om man vill ha ett eget forum att sitta och gråtrunka till istället för här.


   
SvaraCitera

smisk:

denna sidan

Har redan ett eget gratis forum.


   
SvaraCitera
smisk

aristoteles:

Har redan ett eget gratis forum.

men asså menar muppen-töntarna, så klart. [rolleyes]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

citerade endast pga det var bra sagt


   
SvaraCitera
gaah
 gaah
Ämnesstartare

Ni som inte ens har hyfs att hålla er till topic var vänliga lämna tråden.

Tack för dina synpunkter Hampie. Muppens befrielsearmé är medvetna om moderatorers underläge och brist på inflytande. Vi klandrar knappast er för muppens fångenskap.


   
SvaraCitera

smisk:

men asså menar muppen-töntarna, så klart. [rolleyes]

Du citerar dåligt[sad]


   
SvaraCitera
smisk

aristoteles:

Du citerar dåligt[sad]

vet, är ganska dålig 🙁

gaah:

Ni som inte ens har hyfs att hålla er till topic var vänliga lämna tråden.

jag håller mig till ämnet och tycker fortfarande ni är ett par wajniga småpojkar som behöver veta hut.


   
SvaraCitera
gaah
 gaah
Ämnesstartare

smisk:

jag håller mig till ämnet och tycker fortfarande ni är ett par wajniga småpojkar som behöver veta hut.

Nej, det gör du inte.
Tråden handlar om muppens befrielse och inte den tidigare revolutionen.
Var vänlig lämna tråden om du inte vill hålla dig till topic - eller diskutera muppens befrielse.


   
SvaraCitera