Aviseringar
Rensa alla

musik är passion


Ämnesstartare

Jag är så sjukt intresserad av musik, jag har musik i öronen ständigt hela tiden. Men just nu har jag slut på låtar, kan snart hela min spotifylista utantill. Så jag vill veta vad ni lyssnar på, skicka inte låtar utan skaparen/skaparna ni diggar.
Allt utom dansband, opera och sånt skit.
Mycket heavy metal tack 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Evanescence, Lacuna Coil, Within Temptation, Nightwish, Zeromancer, Porcelain And The Tramps, Crüxshadows, Nine Inch Nails, The 69 Eyes, Lady Gaga, Pink, Loke et cetera.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beseech, Disturbed.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Opeth, Deep Purple, Candlemass Gary Moore, Bob Dylan, Johnny Cash, Megadeth, Thin Lizzy, Trettioåriga kriget, Nirvana, Thåström, Motörhead, Black Sabbath, Rage Against The Machine, Pearl Jam, Soundgarden, Screaming Trees, Lucifer's Friend, Townes Van Zandt, ZZ-top, Tom Waits, Venom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiona Apple, Tori Amos, And One, Depeche Mode.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har börjat falla in i en david-bowie-innan-han-blev-för-80tals-popig-period atm denna veckan[blush][cry] känns lite fel på nåt sätt men stört bra[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Loke

Typ skumma (japanska?) loke eller den gamla hederliga schyssta killen Loke?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Typ skumma (japanska?) loke eller den gamla hederliga schyssta killen Loke?

Loke Nyberg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Loke Nyberg!

Gött mos!

Tog du upp Nightwish mest för att hon sa sig gilla metal men hata opera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Tog du upp Nightwish mest för att hon sa sig gilla metal men hata opera?

Haha, hon är ju operaskolad, men man kan ju inte påstå att hon sjunger opera i låtarna, dessutom har de ju en ny sångerska nu. Kopierade bara en bandlista jag hade skrivit upp på min presentation på en community, rätt hänsynslöst sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Haha, hon är ju operaskolad, men man kan ju inte påstå att hon sjunger opera i låtarna, dessutom har de ju en ny sångerska nu. Kopierade bara en bandlista jag hade skrivit upp på min presentation på en community, rätt hänsynslöst sådär.

Nej men antagligen tillräckligt mycket för att provocera en rabiat operahatare.


   
SvaraCitera

Du råkade händelsevis inte starta denna tråd igår också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nej men antagligen tillräckligt mycket för att provocera en rabiat operahatare.

Jo, sant. I will be ready.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nej men antagligen tillräckligt mycket för att provocera en rabiat operahatare.

nightwish har jag inget emot! Jag syftar mer på såndär äckelopera som whiskey-drickande gubbar sitter och lyssnar på om kvällarna. Haha konstig beskrivning kanske..


   
SvaraCitera