Aviseringar
Rensa alla

musik är passion


Ämnesstartare

Nachac:

Jo, sant. I will be ready.

Det är rätta takter.

På tal om din musiklista så måste jag säga att Pink växte iaf lite för mig när jag såg henne göra den här:

Jag såg den först med avsikt att gapa om våldtäkt av rockhistoriska monument men det blev ett "åh fan"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

puckly:

nightwish har jag inget emot! Jag syftar mer på såndär äckelopera som whiskey-drickande gubbar sitter och lyssnar på om kvällarna. Haha konstig beskrivning kanske..

Själv är jag ett fan av Whiskeydrickande gubbar dom utvecklar med tiden grymma röster typ denna:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Själv är jag ett fan av Whiskeydrickande gubbar dom utvecklar med tiden grymma röster typ denna:

Menade inte den sorts whiskeydrickande gubbar.. Denna gubbe tyckte jag mycket om![smile]


   
SvaraCitera

Deadmau5, Swedish House Mafia, Slipknot, Limp Bizkit, Linkin Park, Sum 41... är väl typ det jag lyssnar på just nu. Inte alla samtidigt då...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

puckly:

Menade inte den sorts whiskeydrickande gubbar.. Denna gubbe tyckte jag mycket om![smile]

Bra det, det är en karl du borde tillägna spotifylistor till i all oändlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

Deadmau5, Swedish House Mafia, Slipknot, Limp Bizkit, Linkin Park, Sum 41... är väl typ det jag lyssnar på just nu. Inte alla samtidigt då...

deadmau5 [love]


   
SvaraCitera
höna

rammstein


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

rammstein

dom är redigt bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag såg den först med avsikt att gapa om våldtäkt av rockhistoriska monument men det blev ett "åh fan"

Hon är possum.


   
SvaraCitera
höna

DU HAST MICH[badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera

puckly:

deadmau5 [love]

[bigcheers][bigcheers][bigcheers]

That'a girl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker denna är underskattad av Rammstein:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

rammstein

!![love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de som spelas flitigast just nu


   
SvaraCitera
Tyrael

puckly:

Mycket heavy metal tack 🙂

usch nej
http://open.spotify.com/playlist/1flxZaH2EA​3cbQNkB3j​Cef


   
SvaraCitera