Aviseringar
Rensa alla

Musik att strippa till? Sexig musik.


Fkpaw:

Det här passade in i dina annars lika hjärndöda kommentarer, men såg taggen så fråga på...

Den ända som kommer med hjärndöda kommentarer är du. Du antar saker om mig grundat på fördomar utan att ta reda på bakgrunden. Jag föreslår att du läser TS profil och slutar upp med dumheterna. 


   
SvaraCitera

NiklasW:

Den ända som kommer med hjärndöda kommentarer är du. Du antar saker om mig grundat på fördomar utan att ta reda på bakgrunden. Jag föreslår att du läser TS profil och slutar upp med dumheterna. 

Jag dömer dig efter vad du skriver o inget mer. Men ska inte sabba någon annans tråd bara för att jag tycker din existens är patetisk, så hej till nästa gång...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Du är alltså en prostituerad 16-åring? 

Ja 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Du är alltså en prostituerad 16-åring? 

Problem med det? 


   
SvaraCitera

ellinorlinnea:

Problem med det? 

Ja, jag tycker det låter fruktansvärt. Dessutom undrar jag hur det går till rent praktiskt. Enligt din profil sitter du inlåst på mentalsjukhus sedan 2 år tillbaka och ska sitta där tills en rättegång har hållits. Förstår inte hur lyckas du då sälja din kropp på internet och i verkligheten då du sitter inlåst, är det till läkare och andra arbetare på sjukhuset du säljer till eller vadå? 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

tror inte denna tråd handlar så mycket om musik faktiskt Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Fkpaw:

Jag dömer dig efter vad du skriver o inget mer. Men ska inte sabba någon annans tråd bara för att jag tycker din existens är patetisk, så hej till nästa gång...

Nej. Du har en förutfattad mening över vem du tror att jag är. När det gäller skrivandet kommer du aldrig med riktiga eller sakliga argument utan väljer istället att gå på personangrepp och kalla mig för diverse saker. Börja argumentera sakligt, strunta i personangreppen och sluta upp med dina fördomar, då kanske man någon gång skulle kunna ta dig seriöst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

camsex, cam uppvissningar, och annat. sen finns det en balkong som är på markplan och där kan de lägga pengar och sånt och så tar jag det. i verkligheten? aadå, jag lyckas ibland rymma,  och då säljer jag som "vanligt"etc.

NiklasW:

Ja, jag tycker det låter fruktansvärt. Dessutom undrar jag hur det går till rent praktiskt. Enligt din profil sitter du inlåst på mentalsjukhus sedan 2 år tillbaka och ska sitta där tills en rättegång har hållits. Förstår inte hur lyckas du då sälja din kropp på internet och i verkligheten då du sitter inlåst, är det till läkare och andra arbetare på sjukhuset du säljer till eller vadå?


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Fkpaw: Jag dömer dig efter vad du skriver o inget mer.

NiklasW: Du är alltså en prostituerad 16-åring?

att du skriver så till en 16åring är fan otroligt.
Efter din genuspedagogik-tråd börjar jag tro att du inte är jämstäldhetskritisk utan du vill bara trycka tillbaka tjejer till ett viktorianskförhållningssätt.


   
SvaraCitera
Paseo

detta vet jag en hel del om. you're lucky!

kan säkert hitta fler också om du behagar


   
SvaraCitera