Aviseringar
Rensa alla

Musik/böcker/filmer Shatter borde lyssna/läsa/se på


Ämnesstartare

Vissa av er har ganska bra smak, så ni kan väl dela med er till mig?Rodnar   


   
Citera

Vad gillar du vanligtvis? Lättare att tipsa då 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rulltorta :
Vad gillar du vanligtvis? Lättare att tipsa då 🙂

trodde alla hade koll Rodnar i musikväg mycket grunge, smashing pumpkins och nirvana tycker jag om! annars så RHCP, panic! at the disco, new atlantic, depeche mode, så lite mer åt rockhållet än klubb och popmusik Galen 

jag läser vad som helst och jag film är jag inte heller så petig med, bara det inte är megavåldsamt XD det ska ha en bra handling 🙂  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh justeee! 

gillar no doubt också Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mycket 90-tal 


   
SvaraCitera

shatter: grunge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

inte lika djupa som nirvana och pumpkins när det kommer till texten, men gillar! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men smashing pumpkins klassar jag inte alltid som grunge, alltså vissa låtar är ju det, men många är inte det också....


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

snowpiercer! 


   
SvaraCitera

shatter:

trodde alla hade koll Rodnar i musikväg mycket grunge, smashing pumpkins och nirvana tycker jag om! annars så RHCP, panic! at the disco, new atlantic, depeche mode, så lite mer åt rockhållet än klubb och popmusik Galen 

jag läser vad som helst och jag film är jag inte heller så petig med, bara det inte är megavåldsamt XD det ska ha en bra handling 🙂  

Inte alla serru 😉
Haha okej musik vågar jag mig inte på xD 

Men i bokväg så är ju Hunger Games trilogin bra, En man som heter Ove är go, Gör Vad Du Vill är rolig och speciell, The road är bra, läser vi nu i engelskan 🙂 Det jag kommer på nu :))

Filmer är så svårt!! Bästa är att googla xD Brukar jag gör när jag får idétorka 😀 Tex "best horror movies 2014" eller nåt, kommer massa exempel, kan du ju välja år och sen vilken genre du vill :))
Men! Såg "Monsters" igår, den var speciell och annorlunda, tror inte så många har sett den, kan kanske va nåt :))


   
SvaraCitera

En apas melankoli:
snowpiercer! 

Vill jag se!!!


   
SvaraCitera

rulltorta : Vill jag se!!!

Gör!! Jävligt frän assa Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:
snowpiercer! 

kollade in trailer, verkar vara rätt så bra 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar filmer från 80-talet förresten! karate kid och dem ni vet Rodnar


   
SvaraCitera