Aviseringar
Rensa alla

Musik eller Gå ut gymnasiet.


savemeimlost:

Hur är det fusk egentligen? Vill man nått verkligen måste man ju lära sig ordentligt?

jag citerade han [tired]


   
SvaraCitera

Slashy:

savemeimlost: Hur är det fusk egentligen? Vill man nått verkligen måste man ju lära sig ordentligt?
jag citerade han [tired]

Haha jaa men det förstod jag, jag citerade mer för att.. äsch jag vet inte, frågan var till alla iallafall[crazy]


   
SvaraCitera
kachin

men gå klart!
latmask!

musik gör man på fritiden.


   
SvaraCitera

savemeimlost:

Haha jaa men det förstod jag, jag citerade mer för att.. äsch jag vet inte, frågan var till alla iallafall

haha, okej, jag tror jag fattar nu vad du försöker säga [crazy] men jag håller med ditt inlägg om att man måste lära sig ordentligt iaf. [y]


   
SvaraCitera

Det är därför man har valt musik [bigsmile]
Men ah , fortsätt! Gör ett fint högskoleprov ... börja musikhögskolan senare [smile]

PS! Brudar gillar när killar kan laga mat [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har haft ett litet gräl med min mor och far om gymnasiet så har bestämt mig för att gå kvar på kocklinjen, komr dessutom få privata gitarr lektioner i ungefär ett år av en skillad gitarrist. sen får vi se tack för alla kommentarer[love]


   
SvaraCitera

Jag tycker det är bäst att du går ut gymnasiet. musk kan du ha på fritiden och så elelr somnåt inviduellt val lr så 🙂 Jag själv spelar gittar och growlar.. mest growlar då 🙂 Jag vill inet hlr gå skolan. men jag vet att det krävs mkt för att bli stor och tjäna mkt pengar på musik.. så det är egentligen bäst att gå ut gymnasiet för då har du mkt lättare att få jobb senare i framtiden. Men jah som sagt du känner själv. men ajg tycker du ska gå ut gymnasiet.[y] lycka till^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeanKnutte:

JAG VET INTE OM JA SKA GÅ UT GYMNASIET ELLER INTE!!!

GÅ UR GYMNASIET POJK! [mad]
Lätt värt, många år kvar? menar, då har du iaf nått ifall att musikkarriären inte går som du tänkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fortsätt inte gymnasiet lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta inte gymnasiet! vad du än gör sluta inte gymnasiet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeanKnutte:

Jag vill bara spela musik och orkar inte gå gymnasiet så är det.

frågor och hjälpsamma kommentarer är jag tacksam för:)
Peace

Dra till norge, skaffa dig ett jobb och efter jobbet ägna all tid åt musiken. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera