Aviseringar
Rensa alla

musik


Ämnesstartare

kan ni leva utan musik?  i vilket samanghang lyssnar ni på musik? är musik viktigt i dagens värd? vilken typ av musik gillar ni?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ogillade typ musik när ja var yngre än 10 - sen när jag fick höra typ scooter lr vad det var så förändrades allt. Enligt min musiklärare på låg- och mellanstadiet var dock inte techno och trance musik.. Undrar om den tanten fortfarande lever. Oerhört kristen och konservativ var hon. Om hon lever idag måste hon vara typ 80+ iaf. Senil som satan säkert. Urghh


   
SvaraCitera

Musik är mitt liv. Tror folk jag har någon störning då jag inte rör mig på stan utan att ha musik i öronen. Det blev min överlevnad i tonåren.

Jag lyssnar på det mesta. Allt handlar om humör och olika perioder. Just nu blir det en hel del house då det fungerar bra när jag programmerar. Annars är det mest vad som passar att sjunga till. Sam Smith, John Legend, Ed Sheeran, Matt Corby, Hozier and more.


   
SvaraCitera

Lyssnar alltid på musik när jag sover och stänger sedan av om jag råkar vakna mitt i natten eller så. Lyssnar också på musik när jag lagar mat, när jag bakar, när jag går in på aftonbladet, när jag är här på UM, när jag spelar mm. Nästan alltid förutom när jag tittar på serier eller filmer.
Nu ska jag lyssna på musik Sover


   
SvaraCitera