Aviseringar
Rensa alla

musik som radio spelar


Ämnesstartare

funderar på om jag är ensam om att radio är väldigt tjatiga med samma musik väldigt länge och när det kommer en ny låt så spelar dom den ännu mer så en vecka efter låten kommit ut är man trött på den


   
Citera
Ämnesetiketter

Känner likadant, tröttnar verkligen på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är nästan som att ha en spotifylista som man spelar sönder alla låtar på och sen lägger in några nya som man gör likadant med


   
SvaraCitera

*host* rixfm *host*


   
SvaraCitera

Nej du är nog inte den enda som tycker det. Det är nämligen kriteriet för att vara svensk medborgare.
1. Klaga på vädret.
2. Klaga på tjatiga radiostationer.
3. Minst 4 meters avstånd i väntan på bussen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Creator:
Nej du är nog inte den enda som tycker det. Det är nämligen kriteriet för att vara svensk medborgare.
1. Klaga på vädret.
2. Klaga på tjatiga radiostationer.
3. Minst 4 meters avstånd i väntan på bussen.

vädret och buss skiter ja i 


   
SvaraCitera

Creator:
3. Minst 4 meters avstånd i väntan på bussen.

Då kanske det borde gå en buss där jag bor till att börja med


   
SvaraCitera

Drf lyssnar man inte på skit radio! 


   
SvaraCitera

Dagtid på jobbet lyssnar jag mest på Sveriges Radio P4 som pumpas ut genom företagets ljudanläggning. Hyfsad musik eller i vart fall sådär. 


   
SvaraCitera

kör bil ca 20 min/dag

lyssnar på p3 i bilen

har ANNIE LÖF ANNIE ANNIE LÖF på huvet ändå.

så jag tror att de är rätt tjatiga med låtar


   
SvaraCitera
Smilen

Känner precis likadant, men det är därför så att jag lyssnar på musik på Spotify, där kan man ju lyssna på det mesta till ett bra pris. Radio är så 80-tal nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smilen:
Känner precis likadant, men det är därför så att jag lyssnar på musik på Spotify, där kan man ju lyssna på det mesta till ett bra pris. Radio är så 80-tal nu.

i kompisens bil har sterion gått sönder så det går bara spela radio så de blir radio eller vägljud liksom


   
SvaraCitera
karina

Radiovänlig och grymt bra låt!


   
SvaraCitera

karina:

Radiovänlig och grymt bra låt!

Väldigt trallvänlig


   
SvaraCitera

Det är så du tjänar pengar, du mjölkar ur det folk i gemen vill lyssna på samt att du möjligen är i säng med skivbolag som vill promota sin musik. Idag har du ju alla möjligheter att själva styra ditt utbud så jag ser inte riktigt problemet utöver på arbetsplatserna där Mix Megapolhegemonin tycks vara total.


   
SvaraCitera