Aviseringar
Rensa alla

Musikhjälpen 2015


Ämnesstartare

Gillar dock hur SR tänker med att ta in en person som uttryckt antisemitiska åsikter som programledare. Följer SRs anställningsprofil utmärkt.

Höger? Nej tack!
Invandringskritiker? Nej tack!
Islamistkritiker? Nej tack!
Du gillar att kalla invandrare till höger för husnegrer? Välkommen till tankesmedjan!
Du är våldsbejakande vänsterextremist? Välkommen till ekot!
Du är antisemit? Välkommen till Musikhjälpen! 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Niklas: Gillar dock hur SR tänker med att ta in en person som uttryckt antisemitiska åsikter som programledare. Följer SRs anställningsprofil utmärkt.

Gina?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

Gina?

Ja, precis.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Niklas:

Ja, precis.

att Israel går att jämföra med nazityskland? helt fel är det väl inte kanske men ja dumt att som public serviceanställd uttala sig om sådant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

att Israel går att jämföra med nazityskland? helt fel är det väl inte kanske men ja dumt att som public serviceanställd uttala sig om sådant

Att jämföra Israel med Hitler är att bagatellisera förintelsen extremt mycket, men nödvändigtvis inte antisemitism i min värld. Däremot har Gina uttryckt stöd och tipsat om en antisemitisk bok som bygger på klassiska antisemitiska konspirationsteorier. Judar styr världen, förintelsen är en myt osv. Författaren har samtidigt kopplingar till nynazism.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar skänka pengar till Cancerfonden, Hjärtfonden (eller den kanske heter hjärt- och lungsjuka) eller liknande fonder som hjälper till att i framtiden få bukt på våra svåraste sjukdomar som många av oss lär dö i framöver.  Gråter

Forskningen behöver pengarna bra mycket bättre än vad Musikhjälpen gör!


   
SvaraCitera
mens
 mens

Niklas:

Att jämföra Israel med Hitler är att bagatellisera förintelsen extremt mycket, men nödvändigtvis inte antisemitism i min värld. Däremot har Gina uttryckt stöd och tipsat om en antisemitisk bok som bygger på klassiska antisemitiska konspirationsteorier. Judar styr världen, förintelsen är en myt osv. Författaren har samtidigt kopplingar till nynazism.

Ok det var mer än vad jag visste. Dock är hon väl ej speciellt smart och rätt ung så de förlåter henne väl för det mesta. Lite som med Nour och Kakan. 

Vill f ö se en del tre här


   
SvaraCitera
mens
 mens

NU BÖRJAR DET SNART *skriker*


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen:
Har slutspurt på grupparbete + en hemtenta under dagarna detta visas. Ingen Musikhjälpen för mig, inte.Gråter

Wiiie. Jag hade tänkt fel! Kommer kunna se nästan allt Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns alltid någon ickefilantropisk agenda bakom sådant här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: Ok det var mer än vad jag visste.

Hon lade upp en bild på en bok som hon tänkte läsa, en bok som hon påstår sig ha fått sig pådyvlad av random snubbe utan att känna till dess innehåll. Gör det en till antisemit blir man kommunist av att berätta att man tänker läsa Kapitalet.


   
SvaraCitera
mens
 mens

AmenHoeStepp:

Hon lade upp en bild på en bok som hon tänkte läsa, en bok som hon påstår sig ha fått sig pådyvlad av random snubbe utan att känna till dess innehåll. Gör det en till antisemit blir man kommunist av att berätta att man tänker läsa Kapitalet.

hon skrev ju div bloggionlägg också men just antisemitism är ju inget sr bryr sig nämnvärt om i jämförelse med annat, eller andra heller för den delen.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Tigerdrottningen:

Wiiie. Jag hade tänkt fel! Kommer kunna se nästan allt Cool

wööö
det är så mysigt


   
SvaraCitera

Det finns nån "nyvaken klockan 4 på morgonen och är lite skönt gojsig i huvudet.. men den här dvalan kan jag inte leva i så länge... den kryper under huden på mig" - feeing över hela grejen som jag inte vill ta del av


   
SvaraCitera
mens
 mens

fattar inte hur de kan vara så fulla av energi hela tiden. jag hade svimmat av att bara få dricka och på sin höjd lett lite när någon kom på besök och de ba WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ NU KOMMER DENNA PERSON NU SKA VI HÅLLA IGÅNG I 83457 TIMMARRRR


   
SvaraCitera