Aviseringar
Rensa alla

Muskelmassa på killar (titta hit tjejer)


Ämnesstartare

Okej, har en kompis, jag och han är lite oense vad tjejer tycker är snyggt gällande muskelmassa generellt sätt. Han tycker att de snyggaste är typ Arnold Swarchenegger eller den storleken bara de är stora muskler liksom och menar att tjejer tycker likaså. Eftersom att jag inte tror han har rätt så tänker jag inte låta honom ha ett alternativ här alls. Men om du håller med är de bara skriva det i tråden.

Istället kommer denna poll handla om hur mkt muskelmassa fast kanske inte så extremt. Frågan gäller alltså vad du som tjej tycker är snyggast bäst .. vad du vill.

Tack på förhand för din röst [love]

Exempel ett
Image

Exempel två
Image

Exempel tre
Image

Exempel fyra
Image

ÄNDRAT 2009-03-18 04:19


   
Citera
Ämnesetiketter

notfallingapart:

Mindre än exempel ett (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Jag hatar synliga muskler. Det är så förbannad fult. Killar ser bara tjocka ut om musklerna är för defade. Jag gillar pinniga pojkar.

(Men jag är nog inget bra exempel på vad normaltjejen tycker heller [rolleyes])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill ha mer fett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

Mindre än exempel ett (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

misfits:

Jag hatar synliga muskler. Det är så förbannad fult. Killar ser bara tjocka ut om musklerna är för defade. Jag gillar pinniga pojkar.

(Men jag är nog inget bra exempel på vad normaltjejen tycker heller [rolleyes])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misfits:

Jag hatar synliga muskler.

Vad är de för fel på ettan då? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Jag hatar synliga muskler.

säger du ju bara för att hämnas ju [sad][sad]


   
SvaraCitera

notfallingapart:

Vad är de för fel på ettan då? [cry]

Det ser ut som han har boobs och gorilla-armar [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misfits:

Det ser ut som han har boobs och gorilla-armar [sad]

Meh vafan tänk på alla killa som ser ut sådär.. inte ens ovanligt. Behöver ju bara röra på sig lite...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

säger du ju bara för att hämnas ju [sad][sad]

nä, orkade inte skriva något och tycker typ så. som hon. misfits.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

nä, orkade inte skriva något och tycker typ så. som hon. misfits.

Fast vadå, vad har ni emot ettan.. liksom är ju helt normalt mycket muskler. Kom med exempel på bättre mans kroppar då [n].


   
SvaraCitera

notfallingapart:

Meh vafan tänk på alla killa som ser ut sådär.. inte ens ovanligt. Behöver ju bara röra på sig lite...

Ja men nån måste ju tycka om de pinnsmala killarna också! Som min pojkvän typ. Han har inte en muskel så långt ögat når :p

och besides, alla wtf-fjortis-blondiner älskar muskulösa killar! Så ni får nog ligga ni med ;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misfits:

Ja men nån måste ju tycka om de pinnsmala killarna också! Som min pojkvän typ. Han har inte en muskel så långt ögat når :p

naww [blush]. Men ge exempel då, och menar du att pinnsmal är eftersträvansvärt?


   
SvaraCitera

notfallingapart:

naww [blush]. Men ge exempel då, och menar du att pinnsmal är eftersträvansvärt?

Exempel på en smal kille? Tänk animé-killar! 🙂

Nej, ser man inte ut så så gör man inte. Det är ju främst genetiskt betingat om man är pinnsmal och har världens ämnesomsättning eller ej. Jag råkar bara tycka att det är mer attraktivt med väldigt smala killar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misfits:

et är ju främst genetiskt betingat om man är pinnsmal och har världens ämnesomsättning eller ej.

Fast fortfarande även om du tycker de är sjukt hett osv. Menar du att om man tränar så blir man inte lika snygg I dina ögon då? Som exempel ett om du tränar kroppen rätt och jämt ser den ut sådär på nolltid om du är ung man och inte har allt för mycket fett på kroppen.

Kanske blir svårt att prata om det nu när du bara kan tänka dig din pojkvän ... kanske. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

Mer muskelmassa ffs / Resultat (Du röstade på detta alternativ)

Mesiga snubbar det där [no-no]


   
SvaraCitera