Aviseringar
Rensa alla

muskotnötter!


Ämnesstartare

Hej! jag vet inte om jag egentligen får fråga det här just på ungdomar.se men aja . Jag och en kompis tänkte testa muskotnötter. Men vi är väldigt rädda att ta för mycket. Fanns en sida som beskrev en dos då man får ett skönt rus, men jag fattade inte riktigt hans beskrvning.. Så jag undrar om någon vet hur mycket man ska äta om man väger typ 75 och 67? Är typ två nötter lagom?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

tacksam för svar.. snälla ta inte bort tråden innan jag svarat 🙂 vill gärna hinna läsa om någon svarar 🙂 Jag vet inte hur jag ska ta reda på vad som är en bra dos annars. Många här kommer nog tycka vi är dumma . men aja lika dumt som ta olagligt knark tycker jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. Käka inte muskotnöt. Det som händer är att ni blir uttorkade. Om man nu måste få ett rus så finns det bättre droger. Till exempel alkohol.

beckaflum:

men aja lika dumt som ta olagligt knark tycker jag..

Dummare, för detta får man inte ens något rus av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läs mer om hur du droger ner dig på musotnötter HÄR [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har läst flera som fått ett ganska skönt rus ett tag. förutom baksmällan. men om man dricker mkt mkt vatten så blir det lindrigare. och jag tar den risken att vara trött i en vecka . jag har sommarlov och kan sova hela dagen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Bitch:

Läs mer om hur du droger ner dig på musotnötter HÄR

tack![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

verkar som bieffekterna är större än effekterna så förstår inte poängen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har oerhört många knep och likande till godo. Men jag skall vara generös att dela ett ända gott råd till dig och din bekanta.

Förtär det ej. Om du så ej blir en av många olycksdrabbade vilket mister sin lever till nöten. Det är sannerligen någonting vilket följer dig livet ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Dummare, för detta får man inte ens något rus av.

ehh.. vadå inget rus? läs historierna på flashback...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victor Ahlén:

mister sin lever till nöten.

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man dricker massor med vatten och bara tar en eller två. då borde man ju inte må sååå dåligt? de jobbigaste verkar ju vara vattenbrist?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mista sin lever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victor Ahlén:

mister sin lever[/qus
självklart får mna leverskador om man överstiger 15. men så dum e ja inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför köper ni inte lite folle istället och festar i er ett 6-pack
eller tar en nikokick, det finns fimpar på marken om ni är små tjejor
eller reser till förorten och köper hasch

knarka knark istället för nötter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om vi inte menar typ äta jordnötter för det är gott och hälsosamt

choklad blir man kåt och glad av säger tjejtidningarna och aftonbladet eller sådana dära


   
SvaraCitera