Aviseringar
Rensa alla

Muslim mådde dåligt över att det pratades om skinka i klassrummet


Ämnesstartare

Sming:

Naturligtvis. kan man inte klaga på något annat så går man på stavningen. typiskt vänsterdrag.

Nu har ju folk dock "klagat" på annat, Leijonsparf nämner t.ex. hur töntig du är som inte ens kan hitta riktiga saker att håna muslimer för utan försöker dig på löjliga skitsaker.

Och Blivande_japan är höger ifall du missat det. Skulle säga att hon står närmre dig ideologiskt än vänster med tanke på att hon är folkpartist.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Det är ju helt i linje med Smings vanliga retorik, som ju går ut på att hävda att alla SD:s motståndare är vänsterextremister.

jag vet, men jag plockar popcornpoäng.


   
SvaraCitera

Sming:

Naturligtvis. kan man inte klaga på något annat så går man på stavningen. typiskt vänsterdrag.

Alla som tycker annorlunda än dig är vänster...? Kan du ingenting om politik?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Kan du ingenting om politik?

spänningen stiger

*förbereder sig med snacksskålen*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

kul att du kallar den största högertomte på detta forum för vänster. [crazy]

Psst, snälla.

Hon får kalla sig för precis vad hon vill, men resonerar man som resten av vänsterblocket på denna sida så finns det goda skäl nog att kategorisera henne som en av er.

Leijonsparf:

nej, sanning.

Kolla vidare någon annanstans för din spåkula gav dig knappast något rätt.

Leijonsparf:

det har jag svårt att föreställa mig, har nog inte sett något som du någonsin skrivit som i en idealisk värld inte skulle vara belagt med spöstraff. en varning per inlägg och du skulle komma billigt undan.

Trams.


   
SvaraCitera

internet:

kul att du kallar den största högertomte på detta forum för vänster. [crazy]

[bigsmile] har mött värre högertomtar som inte är extremister här iofs[wink]

Rödingajävel:

Och Blivande_japan är höger ifall du missat det. Skulle säga att hon står närmre dig ideologiskt än vänster med tanke på att hon är folkpartist.

Tack för den då! tycker inte riktigt jag gjort mig förtjänt av den...[sad]
Fast iofs, om man med "vänster" menar kommunist så jo, då är jag kanske närmre sming. Även om det tar emot att säga det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

typiskt vänsterdrag.

Hon är annars en tattig folkpartist. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

jag vet, men jag plockar popcornpoäng.

I så fall kan jag hänvisa till den här tråden, där Sming hävdar att krav på källkritik bara är något vänstern använder för att hålla obekväma åsikter borta.


   
SvaraCitera

Sming:

vänsterblocket på denna sida så finns det goda skäl nog att kategorisera henne som en av er.

chipsen är godare i din närvaro


   
SvaraCitera

mediakatt:

I så fall kan jag hänvisa till den här tråden, där Sming hävdar att krav på källkritik bara är något vänstern använder för att hålla obekväma åsikter borta.

klassisk tråd.

ibland tror jag att sming är ett konstverk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Kolla vidare någon annanstans för din spåkula gav dig knappast något rätt.

om min omtalade spåkula visade något som du kunde utröna ur den del av inlägget som du quotade så var det att du var antingen efterbliven, eller oförmögen att se humorn i din egen trådstart. sanningen, som så ofta, är nog någonstans i mitten.

Sming:

Trams.

uttömmande svar. och jo. i den bästa av världar så skulle det utdelas spöstraff för att skriva i princip alla de inlägg jag sett dig skriva på um.


   
SvaraCitera

internet:

spänningen stiger

*förbereder sig med snacksskålen*

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Nu har ju folk dock "klagat" på annat, Leijonsparf nämner t.ex. hur töntig du är som inte ens kan hitta riktiga saker att håna muslimer för utan försöker dig på löjliga skitsaker.

Ja. Att klaga på fåniga saker är fortfarande ett typiskt vänsterdrag. även om större delen av vänstern kommit på något mer vettigare att klaga på. Sedan går Leijonsparfs kritik att ta seriöst någon gång. Han gillar att från sin position snacka en massa skit. Helst på ett litet svårbegripligt vis för att känna sig duktig. Men med dig, då är det helt andra grejer - för jag vet att så fort du skriver något på forumet så menar du det verkligen också och därför är du helt klart värd att bemöta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

passaro:

Hon är annars en tattig folkpartist. [zzz]

Måste ni förolämpa mig allihop...?[sad]
Det är inte jag som gör trådar om muslimer hela tiden!![sad]


   
SvaraCitera