Aviseringar
Rensa alla

Muslimer upptäckte Amerika före Columbus


Vad Recep Tayip Erdogan säger är rätt komiskt faktiskt, Columbus är inte ens Italienare, han är Portugis eller om han var Spanjor... Han fick iaf hjälp av den Spanska staten innan han skulle iväg om jag kommer ihåg rätt.

Morgonstjärna har rätt, de var de första men sedan kom Vikingarna och efter det kom Spanjorerna och sedan kom Columbus.
Indianerna heter som de gör därför att Columbus trodde att han hade kommit till Indien därav namnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror indianerna upptäkte amerikat.


   
SvaraCitera
reben

vikingarna ????????????????????????????


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:
Vad Recep Tayip Erdogan säger är rätt komiskt faktiskt, Columbus är inte ens Italienare, han är Portugis eller om han var Spanjor... Han fick iaf hjälp av den Spanska staten innan han skulle iväg om jag kommer ihåg rätt.

Morgonstjärna har rätt, de var de första men sedan kom Vikingarna och efter det kom Spanjorerna och sedan kom Columbus.
Indianerna heter som de gör därför att Columbus trodde att han hade kommit till Indien därav namnet.

Columbus var väll född i italien, fick stöd av det spanska kungaparet i sin resa till amerika


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det för trams? Indianer upptäckte amerika


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm...


   
SvaraCitera

Lotus Elise:

Columbus var väll född i italien, fick stöd av det spanska kungaparet i sin resa till amerika

Jag kom ihåg fel, bra att du frågar!


   
SvaraCitera

Leif Eriksson var den förste i Amerika, inte några muslimer eller någon jäkla Columbus... Trött
https://sv.wikipedia.org/wiki/Leif_Eriksson


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hedningen:
Leif Eriksson var den förste i Amerika, inte några muslimer eller någon jäkla Columbus... Trött
https://sv.wikipedia.org/wiki/Leif_Eriksson

Ingen jäkla människa var först i amerika, utan encelliga organismer.


   
SvaraCitera

herkuled:

Ingen jäkla människa var först i amerika, utan encelliga organismer.

...


   
SvaraCitera

Fawk Erdogan. 


   
SvaraCitera