Aviseringar
Rensa alla

Musliminvandringen - största hotet mot Sverige?


Ämnesstartare

Satt och läste ett inlägg på ett annat större forum skrivet av en syrian om vad h*n ansåg om dagens Sverige, invandring och muslimer i Sverige?

"Jag är född i Sverige. Mina föräldrar är syrianer/assyrier. Alla är 100 % kristna. Vi är ortodox kristna såsom greker, ryssar och serber. Syrian = arameé = kristen. Syrier = muslim. Armenier = tillhör f.d. sovjetiska folkrepubliken Armenien.
Syrianernas/arameérnas ursprung är Gamla Mesopotamien med staden Ur.

Ja, jag gillar ej invandring ifall det betyder att våra s.k. svenska "landsmän" ej gör någon skillnad på en utlänning och ej bryr sig om att försöka bistå sina "egna" först på arbetsmarknaden, förutom sina etniska landsmän först, förstås. T.ex., så förbryllas jag över att Bosnier verkar ha så lätt att integreras i det svenska samhället. Om jag går till en AF, så ser jag mest somalier och sydlänningar. Alltid! Jag gillar ej detta. För mig som är född i Sverige så är en invandrare en utomstående och ska ej favoriseras på t.ex. arbetsmarknaden. Vi som är födda här ska ej själva behöva emigrera eller bli kriminella för att försörja oss. Fy skäms på svenskarna. Ta hand om "familj" ( etniska svenskar ) och "bekanta" ( infödda utlänningar ) först! Och då förutsätter vi att "bekanta" redan har kompetens, etc. så ursäkter undabedes. Ser lite för mycket i samhället gällande tradionellt "svenska" arbeten personer med -ic i efternamnet. Ex. kontors och administrationsjobb. Som om europeliknande individer skulle vara smartare än sydlänningar? Är den villfarelsen orsaken till partiskheten?

Jag betraktar svenskars beteende som förräderi, då dom verkar ej göra någon skillnad på en utlänning. Varför ska man då vara född i Sverige? Förväntar sig det svenska samhället lojalitet av de utsatta folkgrupperna i händelse av krig, etc..? Behandla illa och kräva samtidigt, eller?

Nej, man ska ej tillåta folk vara som dom vill gällande kultur, bakgrund, etc.. Till och börja med, så är Sverige ett kristet land och då ska kristna normer och seder gälla. Jag tycker att Sverige bör följa Frankrike och förbjuda t.ex. slöja på kvinnor. Slöjan skapar inget annat än motsättningar. Slöjan är av ondo för kvinnorna själva i ett kristet land, vare sig dom vill det eller inte. Då kan man också undra varför kristna bondekvinnor förr i tiden gärna hade en sjal om huvudet? Inte för att dom var muslimer, iallafall. En sjal utan religiös betydelse skulle uppfattas som betydelselös. En muslimsk sjal har dock ett budskap och detta skapar motsättningar. Dessutom anser jag också att man bör se en människas ansikte när man tilltalar någon, då ögonen avslöjar en människas tiilstånd. Jag vill ej veta av några baktankar, etc. som jag ej kan tolka.

Att vi syrianer/assyerier ej skulle gilla muslimer kan bero på att sedan 1300-talet och till dags dato, så har vårat folk blivit utsatta för 25 folkmord. Senast var under första världskriget, då Turkarna under förevändningarna att kristna bistod ryssarna skulle rättfärdiga strid och att de dödade människorna dog under strid.

I själva verket red beridna trupper till obeväpnade byar och slaktade barn, gravida, äldre, kvinnor och män. Jag tror ca 750 000 syrianer dödades 1915-1916 och ca 1.5 miljoner armenier också. Det var likadant under andra världskriget då förutom 6 miljoner judars död också ca 3 miljoner romer dödades. Ingen verkar nämna romernas eller syrianernas förintelse.

En muslim, mongolen Timur Lenk, började slakta kristna på 1300-talet. Då dräptes ca 90 000 syrianer i städer i Mellan Östern och de tvingades redan då fly som vilddjur till bergsområden i nordöstra Turkiet, Tur-Abdin.

Jag känner ingen syrian i nuläget, som ej har någon släkting som inte drabbades 1915 = "Shato Do Seyfo" = Svärdets År.

Jag har läst ögonvittnesskildringar och dåden var mycket bestialiska och brutala. Jag läste några sidor, men stoppade vid ett avsnitt där det stod att en muslim bad sina vänner att frambringa alla pojkar i byn så han kunde strypa dem framför alla. Han ströp 50 småpojkar. Ett annat avsnitt handlade om en muslim som kände ånger inför att ha dräpt en kvinna med barn, men hans officer sade att han blir förlåten om han ber. Läste också att en officer rapporterade till Instanbul och sade att 4000 hundar till har skickats till helvetet. Etc, etc, etc, etc, etc..

Dessutom, Turkiet var under första världskriget allierad med tyskarna och tyskarna själva tyckte att turkarna ( + kurder + andra muslimska folkrupper ) var grymma. Egentligen så lurades kurderna av turkarna, då de blev tillsagda att de skulle få ett eget land om de hjälpte till att utrota de kristna. Europa visste om folkmordet, men ingen ville lägga sig i. Den enda individen med maktposition som ville stoppa turkarna var en amerikansk politiker, som med militär makt ville stoppa turkarna. Många av de bilder som idag existerar ifrån utrotningen på armenier och syrianer är mest tacke vare utsmugglingen av foton tagna av tyska observatörer och fältläkare. Skriv "Svärdets År", "Shato Do Seyfo" eller "Genocide 1915" på "YouTube". Material på folkmord visar antingen om syrianer eller armenier. Samma resultat, dock.

Innan "Svärdets År" fanns i Tur-Abdin ca 60 % kristna och 40 % muslimer och ca 1000 kyrkor. Efteråt = ca 0.01 % kristna och 1 kyrka. Konstigt! Missade de den sista kyrkan? Var den kamouflagerad?

Det största bekymret med muslimer är att de, när de blir många i antal, helst vill leva åtskilda ifrån ickemuslimer och med egna lagar. Detta skapar förutsättningar för konflikter. Detta skapar väpnade konflikter i Asien ( ex. Indonesien ), Afrika ( ex. Nigeria ), Mellan Östern ( ex. Libanon ) och Europa ( Balkan ). Hela tiden, utan uppehåll! När muslimerna börjar bli en dominerande och märkbar minoritet, så kommer de bli självmedvetna och ställa högre krav.

Redan för ett antal år sedan, så skrev en Imam till sveriges regering att muslimska lagar borde införas för muslimer i Sverige. Han ställde KRAV till den svenska staten. En galning? Seriös? Underskatta ej, om det så är en enda individ. En ensam människa kan fortfarande åstadkomma verk genom att t.ex. påverka andra. Andra, som är naiva. Andra, som ordagrant tolkar Koranen. För i Koranen nämns några texter innehållande meningar med "heligt krig", "hedningar", "paradis med 50 jungfruar", etc..

PS! Ramovic. Jag antar att du är en bosnier = muslim? Då bör du veta att brott moraliskt sett ej kan ha någon preskribitionstid. Varför ej kolla upp vilken religion som dominerande historiskt sett i Balkan? Då får du reda på att alla var kristna på Balkan innan Ottomanturkarna genom mord och våld tvångskonverterade ex. bosnier. Dock ändrar det inte det faktum att ex. bosnier idag faktiskt är muslimer.

Och ärligt talat: muslimer kommer alltid att ses som fiender till kristna. Inte för att vi syrianer själva är fientliga eller krigiska, utan för att vi anser att muslimer betraktar alla ickemuslimer som icke önskvärda p.g.a. koranens budskap. Så, det betyder att muslimer alltid kommer att uppfattas som opålitliga och där man ej vet deras avsikter. Som under "Svärdets År": kurdiska grannar, som växte upp med kristna vänner, begick plötsligt våldshandlingar, när de väl fick ordern av högre religiösa ledare, och dräpte sina kristna barndomsvänner och deras familjer. Koranen har makt över människors sinnen!"

"Jag sa i en tråd för ett tag sedan att det kommer ta 40 år +/- 10 innan Sverige blir ett muslimskt land. Dvs mer än 50% av befolkningen i Sverige är då muslimer. Så denna utveckling känner vi till och vi vet vad som kommer att ske. Jag känner ingen panik inför detta. Inte för att jag är intresserad av detta. I annat fall hade jag idag bott i ett muslimskt land.

Nåväl för mig och min familj spelar detta föga roll. Delar av släkten bor i Norge så dit kan vi alltid flytta."

Åsikter?

btw, Fråga: vem har mest att förlora på svensk invandringspolitik?
Svar: svenska tjejer är de som blir våldtagna och misshandlade av flyktingarna.
Är det så man tackar landet som öppnade sina gränser?
Lösning: Livstids utvisning för kriminella invandrare, DNA databas på alla flyktingar.


   
Citera

Men nnnneeeeeeejjjjj sluta vara kokobängo

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sluta va rädd.


   
SvaraCitera

Destroy Islam:

svenska tjejer är de som blir våldtagna och misshandlade av flyktingarna.

trams...
det är väldigt få svenska tjejer som har någon att oroa sig över... och det vet du med.
de alldra flesta våldtäkter utförs av en närstående och det är ett betydligt större problem...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okunskap är det största hotet mot vårt rike och det behöver bekämpas mot betydligt fler än dina hatade invandrare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Destroy Islam:

svenska tjejer är de som blir våldtagna och misshandlade av flyktingarna.

Kan du snälla sluta använda någon påhittad oro om kvinnors säkerhet för att driva en fråga som inte har med den att göra? Vi blir misshandlade och våldtagna av svenskfödda män också. Om du tycker att det är ett problem så kan du ju engagera dig i det istället för att framställa oss som offer för en grupp du vill smutskasta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Destroy Islam:

svenska tjejer är de som blir våldtagna och misshandlade av flyktingarna.
Är det så man tackar landet som öppnade sina gränser?

Lägg ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Destroy Islam:

Lösning: Livstids utvisning för kriminella invandrare, DNA databas på alla flyktingar.

Fascismen ringde och ville ha tillbaka sina lösningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på riktigt orkade ni läsa :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Destroy Islam:

Åsikter?

Hela inlägget är fullt av motsägelser, propaganda och allmän idioti. Dummaste jag läst på länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte hela
Läste till

Destroy Islam:

Jag betraktar svenskars beteende som förräderi, då dom verkar ej göra någon skillnad på en utlänning. Varför ska man då vara född i Sverige?

Blev trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

m

vem e det på din avatar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle förövrigt säga att både liberala och nationalistiska extremister är ett långt mycket större hot mot oss som bor i Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

vem e det på din avatar?

En pojke (med tantfrill) som e sjukt glad över slajm!
Kan visa ikväll då jag får tillgång till hela bilden.

OnT: Alla extremister är farliga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Kan visa ikväll då jag får tillgång till hela bilden.

Ja!

krasch:

OnT: Alla extremister är farliga?

ja utom rödingjävel för han är snäll


   
SvaraCitera