Aviseringar
Rensa alla

Musplattan funkar inte!


Ämnesstartare

Min musplatta har varit "död" i kanske över en vecka nu! Jag fattar inte vad problemet är... !!
Har nu märkt att den funkar i början på den sidan då man ska logga in med sin användare, men sen när jag loggat in så funkar den inte.
Nån som vet vad de kan vara för fel...?


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag kan komma över och kolla lite på musen. Sen när jag ändå är där så kan jag väl se om jag kan fixa musplattan också[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Jag kan komma över och kolla lite på musen. Sen när jag ändå är där så kan jag väl se om jag kan fixa musplattan också

Haaaaa-haaaaa 🙂


   
SvaraCitera

stinaaw:

Haaaaa-haaaaa 🙂

[blush]


   
SvaraCitera

är det musplattan eller musen du pratar om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alexthepope:

är det musplattan eller musen du pratar om?

Musplattan! som sitter fast i laptopen :p


   
SvaraCitera

aha... då e det jag som e dum i huvudet xDDDD

inget man kan göra än att skicka den på lagning eller skaffa mus då...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alexthepope:

inget man kan göra än att skicka den på lagning eller skaffa mus då...

Asså jo jag har ju mus nu men tkr de kan va skönt ibland att använda musplattan 🙁


   
SvaraCitera

kebu12:

textm

hahah såg rubriken o tänkte direkt gå in i denna tråd o quota dig så att du hitta den. men ser att du redan hittat tråden [bigcheers]


   
SvaraCitera

retstickan:

hahah såg rubriken o tänkte direkt gå in i denna tråd o quota dig så att du hitta den. men ser att du redan hittat tråden [bigcheers]

ja, luktar mig till mus[cute]


   
SvaraCitera

stinaaw:

Asså jo jag har ju mus nu men tkr de kan va skönt ibland att använda musplattan 🙁

Det är nog skönare att använda musen! [wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

ja, luktar mig till mus

fint [cute], det måpste ge dig mkt mus

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

FFS grabbar [mad], hur kan snälla rara fina stinas tråd i dator o it forumet förvandlas till en snusktråd? skärpning [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det är nog skönare att använda musen!

Haha ja precis..... [bigsmile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

retstickan:

FFS grabbar , hur kan snälla rara fina stinas tråd i dator o it forumet förvandlas till en snusktråd? skärpning

Håller me! vill ju laga min musPLATTA 🙂


   
SvaraCitera

retstickan:

fint [cute], det måpste ge dig mkt mus

jjjaaaaa......[blush]....[sad]


   
SvaraCitera

Du kanske har inaktiverat den. Ibland finns det en knapp på datorn man ändrar det med, ibland är det en inställning du måste göra när du loggat in.


   
SvaraCitera