Aviseringar
Rensa alla

musslim och sd ...


Ämnesstartare

Jag tycker att vi alla människr ska låta de både SD O ISLAM att de få lösas sig själv sina problem ,snälla lägger inte i deras problem


   
Citera
Ämnesstartare

Instämmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 ne jag tycker snarare vi bör låta dig bestämma allt, låta dig komma in och styra o ställa på mittfältet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:
 ne jag tycker snarare vi bör låta dig bestämma allt, låta dig komma in och styra o ställa på mittfältet.

zlatan Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: zlatan

zlatan Hjärta - definitionen av hybris. vem mer än zlatan talar om sig själv i tredje person HAHAH.The_Curve_of_the_Beak.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

zlatan Hjärta - definitionen av hybris. vem mer än zlatan talar om sig själv i tredje person HAHAH.The_Curve_of_the_Beak.jpg

bard uh...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zlatan passade zlatan och zlatan nickade till zlatan och zlatan gjorde mjåel HÖHÖ

Timmmmmmmmmm:

zlatan Hjärta - definitionen av hybris. vem mer än zlatan talar om sig själv i tredje person HAHAH.The_Curve_of_the_Beak.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHA PALLAR NT BIlden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

zlatan Hjärta - definitionen av hybris. vem mer än zlatan talar om sig själv i tredje person HAHAH.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro: bard uh...

haha ja, bard är en sådan som blir kåt av att höra sin egen röst. Men zlatans hybris är så jävla rolig att varje intervju med honom är guldkomik Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:
 ne jag tycker snarare vi bör låta dig bestämma allt, låta dig komma in och styra o ställa på mittfältet.

Tabulhaneaua:
troll

sicilianmind:

zlatan Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

zluta sitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryter inte vi nu autonom ,kärnkraft och alla vapen det kommer bombbar på oss hela världen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Bryter inte vi nu autonom ,kärnkraft och alla vapen det kommer bombbar på oss hela världen

sluta använd så ful text?


   
SvaraCitera