Aviseringar
Rensa alla

Muuus


snygg fitta? existerar sånna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ssannaek:

Är det jätte viktigt för er killar att tjejen ska ha en snygg fitta?

Nä 🙂 Alltså. Så här äre. Om tjejen i övrigt är attraktiv så blir vadsomhelst hon har mellan benen attraktivt... en fitta i sig är ju knappast fin. Ser ut som nåt rymdmonster. Men på en fin och charmig tjej <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej d är nte viktigt [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ssannaek:

Är det jätte viktigt för er killar att tjejen ska ha en snygg fitta?

Nee, men lite snygg ska den va. Den tjejen jag har sex med nu har en rätt söt fitta, man vet inte om man vill ha sex med henne eller bara mysa med den söta jäveln xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Den tjejen jag har sex med nu har en rätt söt fitta, man vet inte om man vill ha sex med henne eller bara mysa med den söta jäveln xD

hur många har du haft sex med egentligen?? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pojkennn:

hur många har du haft sex med egentligen?? xD

5 d här året typ, sen minns jag inte riktigt. Handlar mycket om att jag sällan hittar någon tjej som jag vill fästa mig med eller tvärtom, då blir man liksom tvungen o leta lite till, men jag föredrar alltid kks etc framför bara ONS. Att inte träffa tjejen mera är så poänglöst.

Den jättesöta fittan jag träffade igår va fin på d sättet att den va rakad o hade stora ytterläppar, sånt gillar jag, stilren liksom. Inte mycket "detaljer" som typ utstickande inre läppar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Att inte träffa tjejen mera är så poänglöst.

sant fan

Har aldrig haft ett ONS men jag vet att jag inte skulle klara av att bara lämna det där.. sex ger mersmak ^^


   
SvaraCitera

jaag_91_:

snygg fitta? existerar sånna?


   
SvaraCitera

Sjukt viktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ssannaek:

Vet inte. Tänk dig själv i ditt huvud en snygg snippa och fundera på om det är ett måste att tjejen du ligger med har en sån.

Nej, men hon kommer automatiskt bli slickad mindre. Fast d e ok då jag e bra på o pulla.

Sen tänker man ju knappast på utseendet av fittan utan mer hur den känns, samt den söta flickan man besmergar^^


   
SvaraCitera

alla fittor är fina


   
SvaraCitera
apan28

ssannaek:

Är det jätte viktigt för er killar att tjejen ska ha en snygg fitta?

den ska va rakad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ssannaek:

Jag tänkte bara eftersom dom flesta tjejer jag känner inte bryr sig så mke om hur killars kuk ser ut tänkte jag att killar kanske inte är så himla brydda heller.

Kan endast tala för mig själv, själv tycker jag inte att fittor är speciellt "snygga" men jag skulle inte bry mig hur min tjejs könsorgan serut, insidan som räknas (men ett vackert leende skulle självklart hjälpa) [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingetnamn123:

insidan som räknas (

av fittan? [bigsmile]


   
SvaraCitera