Aviseringar
Rensa alla

my coming out story


Ämnesstartare

Här tycker jag vi kan samla våra komma ut historier så att vilsna p14 kan veta hur dom ska eller inte ska göra... (och det här är inte samma sak som komma ut-tråden)

Jag tänker börja.

Jag levde i garderoben ett bra tag.
under gymnasiet så hade jag en kille ett kort tag iof och då fick några personer reda på det men det var fortfarande inget jag skyltade med.

Sedan flyttade jag till uppsala för att börja plugga. Jag hade från början bestämmt mig för att inte ljuga för någon där. men första festen jag var på så drack jag en del och det slutade med att jag typ sa det till alla.

till mina föräldrar, som är den stora grejen antar jag, kom jag ut hösten 2009. (19 år gammal) Då hade jag skaffat mig ett ganska stadigt förhållande med en kille här i uppsala. Och en måndag när jag satt och pratade med min mamma på msn frågade hon varför jag inte varit inloggad på hela helgen. Då sa jag att det var för att jag hade spenderat helgen hos min pojkvän. Och sedan berättade min mamma för resten av min familj, vilket jag lät henne göra efter att hon frågat.

Hur kom du ut?


   
Citera

ändra rubriken :$


   
SvaraCitera

jag har bestämt mig för att aldrig komma ut...
Men jag älskar idéen med hela tråden [wink][love]


   
SvaraCitera

konstigt att tråden blev klistrad med tanke på att det redan finns ett dussintal sådana här trådar :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacedunlaced:

konstigt att tråden blev klistrad med tanke på att det redan finns ett dussintal sådana här trådar :S

nämn en...

och jag klistrade tråden av samma anledning att man klistrar alla trådar, att även om tråden inte skriv i ska den vara lätt att hitta.


   
SvaraCitera

ja e bisexuell och kmr nog inte berätta för nån polare elr så nånsin att ja tänder på killar, känns bättre att låta bli o inte sticka ut för mkt åt de så kallade dåliga hållet i dagens samhälle. 🙂


   
SvaraCitera

Axeluzz:

jag har bestämt mig för att aldrig komma ut...

så tänkte jag också i början, men vafan att leva i lögn och aldrig få visa vem man är låter som ett hårt livsval

my story: berättat för min syrra och mamma och ett par kompisar, ifall någon frågar tänker jag vara ärlig. hittils har ingen blivit fullt så chockad pga mina kommentarer osv [cute]

exempel på en av mina kommentarer: såg du vilka snygga rattar den där tjejen hade!? elr: var skitdeppad på väg till skolan men när jag såg en riktigt fin tjejs ass blev jag direkt på bättre humör


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

BadAssLezbo

Älskar ditt namn!![love]


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

exempel på en av mina kommentarer: såg du vilka snygga rattar den där tjejen hade!? elr: var skitdeppad på väg till skolan men när jag såg en riktigt fin tjejs ass blev jag direkt på bättre humör

Haha [love]


   
SvaraCitera

Axeluzz:

Älskar ditt namn!!

haha, tack! [love]


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

haha, tack!

Ingen orsak 😉 men ofta du bara är 12 år??


   
SvaraCitera

Axeluzz:

men ofta du bara är 12 år??

jarå, why do ppl keep asking me that question? [blush][shake]


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

jarå, why do ppl keep asking me that question?

ppl??? men jag e också 12 ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns en pm funktion på den här siten


   
SvaraCitera

Axeluzz:

ppl???

people-förkortning

Axeluzz:

men jag e också 12 ^^

skönt med oss awesome 12-åringar


   
SvaraCitera