Aviseringar
Rensa alla

my coming out story


BadAssLezbo:

people-förkortning

i see 🙂

BadAssLezbo:

skönt med oss awesome 12-åringar

Ja vad skulle UM vara utan oss [surprised]

qazedctgb:

det finns en pm funktion på den här siten

Menaru!? [surprised][surprised][surprised][surprised]


   
SvaraCitera

Axeluzz:

Ja vad skulle UM vara utan oss

en alldeles för snäll webbsida [blush]


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

en alldeles för snäll webbsida

Typ 😛


   
SvaraCitera

qazedctgb:

Hur kom du ut?

för alla intresserade står det på qruiser redan men kan skriva det här också 😉

I skolan kom jag ut 8 december 2009 jag gick bara fram till en kille och sa vad jag kände om honom det fick konsekvenser två veckors utfrågning 4,5 månaders mobbning och en misshandel 😛

men ja man kommer över det och hoppas på att man inte bor i samma lilla håla som mig...

mina föräldrar fick veta genom skolan som ringde hem och sa att jag var homo så dom ringde mig på direkten och frågade om det var sant 😛

Axeluzz:

jag har bestämt mig för att aldrig komma ut...

Men jag älskar idéen med hela tråden [wink][love]

men du måste komma ut någon gång du anar inte hur skönt det känns efteråt [love][y]


   
SvaraCitera

har aldrig behövt komma ut, alla har tagit min läggning förgiven[sad]

[blush]


   
SvaraCitera
time
 time

frste26:

genom skolan som ringde hem och sa att jag var homo

Ehhh, varför ringde din skola hem till dina föräldrar angående din läggning? Är de inte riktigt kloka?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

har aldrig behövt komma ut, alla har tagit min läggning förgiven

Konstigt, du ser ut som en sådandär typisk lebb med jeansjacka och kort hår faktiskt.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Konstigt, du ser ut som en sådandär typisk lebb med jeansjacka och kort hår faktiskt.

fördomsfull du är!


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Ehhh, varför ringde din skola hem till dina föräldrar angående din läggning? Är de inte riktigt kloka?

det var typ någon klass som hade pratat om mig i skolan och min mentor ringde till mamma och berättade vad dom i den klassen hade pratat om så nej min skola e inte frisk 😛

det finns många anledningar till varför t.ex lärare bryr sig inte om en elev blir misshandlad under en lektion (jag lovar det är sant egna erfarenheter) och kuratorn i skolan e inkompetent vet inte ens något om psykologi och beteendevetenskap typ...

fast det positiva e att jag lyckats få skolan uppmärksammad haha det var på P4s lokalnyheter för typ 1,5 månad sen 😛


   
SvaraCitera

frste26:

två veckors utfrågning 4,5 månaders mobbning och en misshandel

frste26:

men du måste komma ut någon gång du anar inte hur skönt det känns efteråt

Nja, låter inte så bra 😉 <3


   
SvaraCitera

Axeluzz:

frste26: två veckors utfrågning 4,5 månaders mobbning och en misshandel
frste26: men du måste komma ut någon gång du anar inte hur skönt det känns efteråt
Nja, låter inte så bra 😉 <3

haha men det e skönare man behöver inte ljuga om sig själv och så men bara man inte stöter på allt och alla som jag gjorde borde det gå bättre 😛


   
SvaraCitera

frste26:

haha men det e skönare man behöver inte ljuga om sig själv och så men bara man inte stöter på allt och alla som jag gjorde borde det gå bättre 😛

Ja jag vill ju komma ut men det kommer ju bli svårt med tanke på hur ung jag är! dom i min ålder är väldigt dömande 😛 jag önskar att jag fick reda på min läggning typ i högstadiet kanske i slutet av åttan 🙂


   
SvaraCitera

Axeluzz:

Ja jag vill ju komma ut men det kommer ju bli svårt med tanke på hur ung jag är! dom i min ålder är väldigt dömande 😛 jag önskar att jag fick reda på min läggning typ i högstadiet kanske i slutet av åttan 🙂

haha ja det blir nog inte bättre 😛 jag lovar ju äldre desto jobbigare tror jag :/

haha annars kan jag ju komma och beskydda dig 😉 du e så söt det e orättvist 😉 vill ha dig x]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frste26:

vill ha dig x]

han är 12...


   
SvaraCitera

qazedctgb:

han är 12...

sorry inte mitt fel att han e så otroligt söt 😛 haha plus att jag e inte konstig då ;P haha jag har faktiskt hånglat med en 12åring för ca2 månader sen 😛 det e det bästa som hänt mig på väldigt länge ^^ synd bara att den killen typ hatar mig nu när han hånglade med mig självmant 😛


   
SvaraCitera