Aviseringar
Rensa alla

My last bitter thread typ


Ämnesstartare

Har blivit jättebitter på sistone, brukar vara ganska glad annars.

Känner mig allmänt dissad, har varit på jättedeppigt humör på sistone och idag var liksom inget positiv dag direkt heller. Orkar inte ens lyssna på andras tjat om hur dåligt dom har det när ingen ens bryr sig om att fråga något tillbaka, känner mig självisk men är trött på att alltid alltid alltid bry mig om andra när ingen egentligen verkar bry sig speciellt mkt tillbaka.
Ok. Känner mig som största gnällisen och ska därför sluta med mina onice gnälltrådar.

Kan typ inte kolla på den här videon (fett gammal I knoow) utan att typ vilja dö. Tycker så synd om snubben som kämpat med skulpturen i 8 timmar[sad]


   
Citera

skulle jag varit han skulle jag huggit journologen med mejseln [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

skulle jag varit han skulle jag huggit journologen med mejseln

jaa, reportern verkar inte ens jätteberörd, jag skulle lätt börja gråta om jag hade sönder något som nån kämpat ihjäl med[n]


   
SvaraCitera

kommer du hem till mig kan jag spetsa vårt té med arsenik!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

kommer du hem till mig kan jag spetsa vårt té med arsenik!

låter ej helt fel!


   
SvaraCitera

Problem kan alltid lösas.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Problem kan alltid lösas.

Vilket är ett problem.


   
SvaraCitera

Fejlarn:

Vilket är ett problem.

Nej.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Nej.

Jo.


   
SvaraCitera

Fejlarn:

Jo.

OKej, du kan tydligen inte lösa problem.


   
SvaraCitera

Nirr:

Kan typ inte kolla på den här videon (fett gammal I knoow) utan att typ vilja dö. Tycker så synd om snubben som kämpat med skulpturen i 8 timmar[sad]

den filmen är uppgjord. [smile]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

OKej, du kan tydligen inte lösa problem.

Nu verkar det som om du låtsas om att problemet inte finns!


   
SvaraCitera

Nirr:

har varit på jättedeppigt humör på sistone och idag var liksom inget positiv dag direkt heller. Orkar inte ens lyssna på andras tjat om hur dåligt dom har det när ingen ens bryr sig om att fråga något tillbaka,

Även om jag ser dig typ varje dag så tycker jag att det är svårt att lista ut att du känner dig deppig för du är alltid så glad. Du visar inte på något sätt att du är ledsen. Det är till exempel därför jag inte brukar fråga hur du mår för jag antar att allt är ok, förutom när du självklart väljer att prata med mig om saker. Och det är inte själviskt att kräva sånt här från vänner, lovar att bättra mig! Du har liksom gjort allt för att jag ska må bra, känner att det är dags att jag ger tillbaka lite.


   
SvaraCitera

Varför sluta med gnälltrådar? Att skriva om sina problem eller bara gnälla lite tycker jag är ett väldigt bra sätt att få ut sina känslor på när det inte finns någon annan som lyssnar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

den filmen är uppgjord.

Fett tråkigt[sad]
(fast det känns lite bättre att se den när man vet det)

Macktorsken:

Problem kan alltid lösas.

yes, bara man hittar rätt sätt så, får väl börja pröva mig fram.

Fejlarn:

Vilket är ett problem.

Varför skulle det vara ett problem?

ladysmurf:

text osv

du ska inte känna att du behöver ge ngt tillbaka.


   
SvaraCitera