Aviseringar
Rensa alla

Mycket attraherad av en man


Ämnesstartare

Hej, brukar du känna dig attraherad av någon på ett sätt du aldrig tidigared känt? eller jag menar såhär: Kommer du på ett tillfälle, det kan vara vilket som helst, när du ser en okänd person på stan eller så, eller en som kör taxi eller så. Så blir du väldigt attraherad av den personen.

För mig så hände detta för kanske 2 dagar sen, det var på ett tåg, och jag brukar tycka att tågvärdarna eller vad det heter är allmänt fula...männen alltså. typ män i 50 års åldern kanske. jaja nog om det. Iallafall så får jag se att han är snygg, han var lite äldre kanske 40. Fyfan vad snygg han var! Lyckligtvis så satt jag ner annars hade jag säkert fallit omkull. Jag hade fjärilar i magen och fick för mig att han såg att jag var attraherad av honom. Mmm han var snygg alltså han hade mörkt hår och lite sydländskt utseende han bröt säkert men han pratade skånska så det hör man väl inte. olyckligtvis var han gift .

Detta lät som en förälskelse men det var det inte, bara en attraktion men nu vill jag veta: har du känt en stark attraktion för en främling någon gång?


   
Citera

Sa ra:

har du känt en stark attraktion för en främling någon gång?

[tard] inavel är normen?


   
SvaraCitera

Sa ra:

har du känt en stark attraktion för en främling någon gång?

Japp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

inavel är normen?

[confused]


   
SvaraCitera

SpankMe:

Japp.

känner mig ganska träffad [blush]


   
SvaraCitera

MEN VADÅ dum fråga eller


   
SvaraCitera

Rawrtarded:

känner mig ganska träffad [blush]

[blush]


   
SvaraCitera

tyvärr


   
SvaraCitera

tror sånt har jävligt mkt med hormoncykeln att göra just för kvinnor... själv kan jag sitta o tänka sextankar om typ alla jag ser vissa dagar vissa månader. räcker med att nån e av motsatt kön så bara "åh fan vad sexigt att han e kille :-P"

men jag låter mig icke luras

de flesta kärlar e rätt vidriga när allt kommer omkring


   
SvaraCitera

gillar när folk skriver trådar om mig [blush]


   
SvaraCitera
Hando

Varje guzz jag ser på stan


   
SvaraCitera

Haha, mmmmmm?


   
SvaraCitera

ja:$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

tror sånt har jävligt mkt med hormoncykeln att göra just för kvinnor... själv kan jag sitta o tänka sextankar om typ alla jag ser vissa dagar vissa månader. räcker med att nån e av motsatt kön så bara "åh fan vad sexigt att han e kille :-P"

Mm ELLER HUR. senast idag så såg jag en kille i min klass och jag känner mig väldigt kvinnlig, vet inte hur jag ska beskriva men jag gillar oxå att laga mat när killar ser på, känner mig extra kvinnlig då 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

men jag låter mig icke luras

de flesta kärlar e rätt vidriga när allt kommer omkring

du är bäst

KannibalKocken:

gillar när folk skriver trådar om mig [blush]

Haha så du e så sexig som han......mmmm

Hando:

Varje guzz jag ser på stan

inklusive mig kanske[blush]


   
SvaraCitera