Aviseringar
Rensa alla

mycket finnar


Ämnesstartare

hej jag igen , alltså jag känner mig redan jätte ful innan jag fick mina finnar och nu när jag har jätte många så vågar jag inte ens kolla i någons ögon , jag försöker undvika ögonkontakt eller liknade grejer , jag vill inte visa mig för folk och jag ogillar verkligen när folk kallar mig finnig eller finn jävel som visar kallar mig , jag vet jag har finnar och då måste dem påpeka det mer , med detta vill jag bara fråga om nån kan hjälpa mig med mina finnar eller kan nån här vara med en person och inte tänka på att jag har så mycket finnar 


   
Citera

har du mycket besvär kan du ju gå till en läkare och få hjälp. hört att basiron som finns apotek kan fungera bra (obs, jag har inte testat men andra här på forumet kanke vet?).

och ja, jag kan umgås med människor med finnar utan att bry mig. 


   
SvaraCitera

Jag använder basiron. Det har fungerat bra! inte allt har försvunnit än dock, men jag ser skillnader. Nästan alla finnar från min panna har försvunnit och nu har jag endast lite på mina kinder kvar. testa basiron 😛


   
SvaraCitera

Prova nåt läkemedel.


   
SvaraCitera

har också mycket finnar på kinderna specielt.

Jag fick hem testprover från dermalogica förut, sen tog dom slut. Sen köpte jag 3 produkter från märket Bulldog, och nu börjar finnarna typ försvinna. Dem är inte lika röda heller. 😀


   
SvaraCitera