Aviseringar
Rensa alla

Mycket flytningar


Ämnesstartare

Hej!
Har enda sedan jag började äta p-piller haft rikliga flytningar (ca 1 och ett halvt år sedan). Men nu har det verkligen blivit huuuur mycket som helst! Har ingen värk, klåda eller någonting. Men orkar inte gå runt med en massa äckliga flytningar hela dagarna. Känner mig verkligen obekväm m.m. Någon som vet vad det är, vad man kan göra åt det och har varit med om samma sak?

Vågar inte gå och undersöka mig heller för jag är rädd för att få ett svar om att det är något allvarligt :O Om det är en könssjukdom har jag ju liksom gått med det ett år.


   
Citera

Skrollan134:

Vågar inte gå och undersöka mig heller för jag är rädd för att få ett svar om att det är något allvarligt :O Om det är en könssjukdom har jag ju liksom gått med det ett år.

så otroligt intelligent.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

så otroligt intelligent.

hahaha 😀


   
SvaraCitera

Skrollan134:

Vågar inte gå och undersöka mig heller för jag är rädd för att få ett svar om att det är något allvarligt :O Om det är en könssjukdom har jag ju liksom gått med det ett år.

Om du ska få svar måste du nog kolla dig, för vi kan inte analysera dina flytningar på UM. [confused]


   
SvaraCitera

Skrollan134:

Vågar inte gå och undersöka mig heller för jag är rädd för att få ett svar om att det är något allvarligt :O Om det är en könssjukdom har jag ju liksom gått med det ett år.

Jag förstår precis hur du tänker! Mycket bättre att gå med samma könssjukdom i några år till utan att veta. [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera