Aviseringar
Rensa alla

myndig nästa år


Ämnesstartare

okej fyfan va fett är myndig  o har allfrihet till o göra vad jag vill göra nästa år  inte sant? men vad ska jag göra tänkte först åka till magaluf men de är för dyrt! ska jag ha en hemma fest? vad gjorde ni när ni va 18?


   
Citera
Ämnesstartare

Minns ej vad jag gjorde. Skumt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror jag ska testa olika portion snus typ göteborgs rape o aa


   
SvaraCitera
Smilen

Fett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne boy, vid det här laget har alla förstått att du kmr fylla 18 om ett år. Vi har antecknat klart och kmr ej glömma bort att gratulera dig. Iaf ta det bara som det kmr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur många trådar behöver du göra om att du blir 18?! Tagga ner lite med det där. Bara störigt


   
SvaraCitera

Gjorde ingenting, gör man någonting särskilt mer än att fylla år som man gör när man fyller 17 och 19 också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKORPIONEN:
Danne boy, vid det här laget har alla förstått att du kmr fylla 18 om ett år. Vi har antecknat klart och kmr ej glömma bort att gratulera dig. Iaf ta det bara som det kmr.

hahahaha bästa bror


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
hur många trådar behöver du göra om att du blir 18?! Tagga ner lite med det där. Bara störigt

bara så himla taggad haha sorry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

bara så himla taggad haha sorry

aaa men det är störande så sluta med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inte du och Smilen bara skicka era frågor och funderingar till varandra i PM istället för att skapa en ny tråd varje gång? 


   
SvaraCitera

Danne_cars:
okej fyfan va fett är myndig  o har allfrihet till o göra vad jag vill göra nästa år  inte sant? men vad ska jag göra tänkte först åka till magaluf men de är för dyrt! ska jag ha en hemma fest? vad gjorde ni när ni va 18?

sa typ jahapp de va de det..


   
SvaraCitera

Niklas:
Kan inte du och Smilen bara skicka era frågor och funderingar till varandra i PM istället för att skapa en ny tråd varje gång? 

totaly


   
SvaraCitera

Crysilis:
Gjorde ingenting, gör man någonting särskilt mer än att fylla år som man gör när man fyller 17 och 19 också?

nej man gör ju inte de


   
SvaraCitera

handendärnissen:

nej man gör ju inte de

Nja, det kanske är vissa som gör någonting extra när man fyller 18 men inte jag. Det öppnas bara något mer åt en för 18årsgräns.


   
SvaraCitera