Aviseringar
Rensa alla

myror överallt!


Ämnesstartare

jag har haft balkongne öppen hela dagen natten osv nu är det såg jag myror i vardagsrummet såg en till och med i hallen herrejävlar börjar gråta e så äcklad hur fan ska jag få undan dom jag kan ju inte torka med en trasa på dom fyfan vad äckligt jag får panik det k'änns som dek ryper på mig!! stängde in mig på rmmet nu,...hjälp tänk om de lagt ägg o jag snart blir invaderad??? e så jävla äcklad så jagn ästan kräks


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

kan inte få någon att städa åt mig förrän imorgon kanske vid tolv men ska jag stå ut tills dess????? själen går sönder omd et är smutsigt i hemmet!!!!!!! KAN NI FATTA HUR DEN SMÄLTER NÄR DET ÄR MYROR I MITT HEM!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp myrgift [sad]


   
SvaraCitera

Lider med dig *mental hug* [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad 'r det för myror? sånadär små svarta? dom borde katten/katterna ta [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börjar gråta nu på riktigt...nästan...asså ni anari nte hur vidrigt detta e...pga att jag haft balkongen öppen i kanske två dagar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skaffa en sånhär
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vad 'r det för myror? sånadär små svarta? dom borde katten/katterna ta [blush]

Ja och jag känner mig taskig om jag ska ta trasan eller nä vem ljuger jag för känner bara VIDRIGT o mosa med min trasa går inte ens de klättrar ju upp för trasan sen på min hand var det en asså de kanske låter som tre myror i vardagsrummetm en nej de e kanske 40 på balkongen o 933938444 i vardagsrummet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

börjar gråta nu på riktigt...nästan..

men va, så ledsen kan du väl inte bli?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börjar googla nu o läser om hem som blir invaderade av myror for real. Fyfan. Jag måste dammsuga upp alla men det är så äckligt känns som dek ryper på en om jag lämnar mitt rum. Tänk om katterna blir attackerade de ligger typ på balkongen nu. Åh herregud får panik DÖDSÅNGEST


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försök få fast silvertejp med kletiga sidan uppåt på golvet och häll lite socker längs med mitten så kanske alla springer dit och sedan fastnar[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

men va, så ledsen kan du väl inte bli?[sad]

nej inte ledsen överdreev haha men e så jävla äcklad just nu så jag vet ej vart jag ska ta vägen... svårt o döda alla i mörkret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använd dina stora psykiska krafter för att sätta upp barriärer runt ditt hem, eller ta kontroll över myrorna med telepati..
Annars kan du lägga ut förgiftat socker. Eller låta dem vara och hoppas att de försvinner, de lär inte bygga upp en myrstack i ditt hem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

tre myror i vardagsrummetm en nej de e kanske 40 på balkongen o 933938444 i vardagsrummet

hmm http://www.familjeliv.se/Forum-5-166/m29857223.html ??? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch nu får jag inbillningar känsel hallucinationer att jag har tvekstjärt o myrer på hela mig BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ​ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

nu jävlar ska jag ta mina rosa plasthandskar lite bangspray o spruta sönder ala fittmyror...war is on!!!!1ON!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera