Aviseringar
Rensa alla

Mysiga kvällar hemma


Ämnesstartare

fistforfight:

Lira biljard? Gå på krogen? Vandalisera skyltar på humoristiskt sätt? Planera butiksrån? Manlig gemenskapsmassage med polarna? Reta upp en polis tills han skjuter dig?

du är en tuff man märker jag. typ det mesta du säger förutom lira biljard är ultramanliga saker som jag inte gör typ :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

du är en tuff man märker jag. typ det mesta du säger förutom lira biljard är ultramanliga saker som jag inte gör typ :p

Sex And The City och cider då? [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Sex And The City och cider då? [tired]

låter bättre [cheers], men kan itne göra det själv ju :(. så det funkar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

låter bättre [cheers], men kan itne göra det själv ju :(. så det funkar inte

Göra lite som grannen i Beck då, halvlura på grannarna och inled sedan konversationer med dem hur avvisande dem än är... [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske har trevligt med popcorn o cola kanske en film eller två


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

:(. känner redan ledsamheten/gråten i kinderna.

Sötnos[love]
men om du är 22 år så är du väl van vid att vara själv, lr bor du fortfarande hemma av någon anledning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men om du är 22 år så är du väl van vid att vara själv, lr bor du fortfarande hemma av någon anledning?

jag bor fortfarande hemma. sista barnet som bor hemma. även om jag inte är yngst... vill vekrligne inte flytta hemifårn. men dom pressar mig.

isola:

Sötnos[love]

^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlös:

kanske har trevligt med popcorn o cola kanske en film eller två

har köpt supranos dvd från aftonbladet. får bli det + chips o läsk antar jag. men känner mig ensam.

som sagt är 22 o borde hittat my way in life. men har verkligen inte gjort det. inte så säker på vart jag ska leta. men får följa med kompisar mer på deras intressen o se vad det är som verkligen får dom att tycka om saker o ting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

vad gör ni för något när ni mysar till det?

* Sitta vid datorn, äta godis
* Tända ljus
* Hyra film, kolla film på tv
* Köpa godis
* Baka
* Laga extra god middag och kolla på film
* Bjuda över vänner

Så kan man pussla ihop lite av detta [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

har köpt supranos dvd från aftonbladet. får bli det + chips o läsk antar jag. men känner mig ensam.

retstickan:

som sagt är 22 o borde hittat my way in life. men har verkligen inte gjort det. inte så säker på vart jag ska leta. men får följa med kompisar mer på deras intressen o se vad det är som verkligen får dom att tycka om saker o ting.

aah det låter ju trevligt!

har inte hitta my way in life heller men har heller inte letat såå eeh, titta på film är ju trevligt eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

vill vekrligne inte flytta hemifårn. men dom pressar mig.

Men varför inte? du är ju vuxen och ska skapa ditt eget liv liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men varför inte? du är ju vuxen och ska skapa ditt eget liv liksom

vet, men har ingen lust :p. vet inte vart jag ska gå riktigt. finns iof psykologer för detta. som kan hjälpa folk hitta det som dom kan behöva. ska ringa en sådan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

vet, men har ingen lust :p. vet inte vart jag ska gå riktigt. finns iof psykologer för detta. som kan hjälpa folk hitta det som dom kan behöva. ska ringa en sådan

Vad skulle du behöva för att kunna sluta bete dig som om du vore flera år yngre menar du?
Du behöver ju inte flytta så långt, det kommer nog gå bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vad skulle du behöva för att kunna sluta bete dig som om du vore flera år yngre menar du?

njae, alltså det är ingen svår grej för mig. beter mig inte heller som om jag vore flera år yngre.

mitt problem är att jag inte har något "vuxet" mål. hittar inget som jag vill göra. men ska göra lite nya saker snart. aja, jätte svårt att definera mitt problem. kan knappt ens själv säga det. fan va deep vi går här nu :P.

isola:

Du behöver ju inte flytta så långt, det kommer nog gå bra!

vet, mamma har sagt att hon ska köpa en lägenhet väldigt nära om jag ska flytta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu kom sorgen tillbaka...


   
SvaraCitera