Aviseringar
Rensa alla

Mysiga saker djur gör.


Ämnesstartare

Nyss när jag satt här vid datorn kröp min kisse Dalek upp i min famn. Han satte sig på baktassarna i knät på mig, sedan sträckte han upp sina tassar runt min hals och lade huvudet mot min axel och liksom kramade mig i någon minut. Sedan lade han sig ned och somnade i mitt knä. Det var riktigt mysigt [smile]

Ibland skulle man nästan kunna tro att katter äger någon form av intelligens [rolleyes]


   
Citera
Ämnesetiketter

Mina föräldrars katt känner av när jag är ledsen, då kommer den och gosar med mig, annars hatar den mig typ, lite sött.


   
SvaraCitera

åhh ^^ gullig katt du verkar ha


   
SvaraCitera

När min katt vill leka och går/springer framför mig, och jag säger till honom "nej dumhuvud jag jagar dig inte", men han låtsas att jag gör det och får panik och kutar och gömmer sig. Sen när jag inte kommer efter så kommer han fram och tittar "vart tog du vägen??"


   
SvaraCitera

När jag låg på badrumsgolvet och grät och skrek så kom min äckliga hund (som jag egentligen avskyr och aldrig klappar) fram till mig och la sig bredvid mig. Kissemissen kom också och började puffa på mig och var allmänt orolig.

När jag kissar och är ensam hemma lämnar jag dörren öppen och då kommer kissemissen fram och stryker sig mot mina ben. Slår aldrig fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

När jag kissar och är ensam hemma lämnar jag dörren öppen och då kommer kissemissen fram och stryker sig mot mina ben. Slår aldrig fel.

H*n vill ju bara ha mus förstår du väl...

Jag brukar äta djur [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

När jag kissar och är ensam hemma lämnar jag dörren öppen och då kommer kissemissen fram och stryker sig mot mina ben. Slår aldrig fel.

Katter tycker av någon anledning att toalettbesök är en team sport. Samma när man ska duscha.


   
SvaraCitera

min katt är bara mysig när han är hungrig eller vill gå ut, då gosar han med en om han inte får maten/får gå ut [blush] men när han var en liten skit när jag fick honom så ville han alltid lägga sig på halsen på en och spinna och somna [smile]

annars min första katt som jag hade för några år sen, när jag sov brukade hon smita in på mitt rum, hoppa upp i sängen, gå bakom mitt huvud, trycka sin kalla och våta nos mot min nacke så att jag vaknar till, sen kryper hon ner under täcket och sover där innanför [cute]


   
SvaraCitera

misfits:

Katter tycker av någon anledning att toalettbesök är en team sport. Samma när man ska duscha.

Ganska sött men lite jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

sen kryper hon ner under täcket och sover där innanför [cute]

Dalek brukar ligga som en pälsmössa på mig när jag vaknar =p

uppenbar:

Ganska sött men lite jobbigt.

Mjo, det är ju det. Fast det är kul att stänka vatten på dem och se deras förvirrade min när de inte vet vart det kommer ifrån [cute]


   
SvaraCitera

misfits:

pälsmössa

haha [bigsmile] när jag fick min Tiger för massa månader sedan så var jag ute sent en kväll o kom hem och letade efter honom.. hittade honom ingenstans.. sen kollade jag på mina bröders sängar, så låg dne lille skiten ovanför skallen på en av nördarna [bigsmile] har bild på det [blush][blush]


   
SvaraCitera

Leker Tarzan i julgranen.


   
SvaraCitera

misfits:

Ibland skulle man nästan kunna tro att katter äger någon form av intelligens [rolleyes]

klart att dom gör [smile]


   
SvaraCitera

När jag ska sova så kommer ibland min katt Alice å vill ligga brevid mig, alltså krypa under täcket i ligga emot min hud, det är mysigt ^^
Sen ibland när hon ligger nära mitt huvud så brukar hon sträcka upp tassen mot ansiktet å kolla på mig ^^
Finns massa mer söta saker hon gör men orkar bara inte skriva allt ^^


   
SvaraCitera

min katt brukar ligga och krama min arm.
min andra katt kan öppna dörrar och plingar då och då på ringklockan utanför ytterdörren.


   
SvaraCitera