Aviseringar
Rensa alla

myter, sägner och skrock


Ämnesstartare

tror du på nåt ut av det?
varför tror du på just de?


   
Citera
time
 time

Jag stavade sägner rätt åt dig. Hoppas det inte gör något. Ha en fortsatt trevlig dag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Jag stavade sägner rätt åt dig. Hoppas det inte gör något. Ha en fortsatt trevlig dag!

okej tack för det de. ha en trevlig helg du med [smile]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Jag stavade sägner rätt åt dig. Hoppas det inte gör något. Ha en fortsatt trevlig dag!

Hahahaha. [love]

Dold text: Hur hade hon stavat innan? [blush]


   
SvaraCitera
time
 time

honolulu:

Hur

Med ett e. [blush]

OnT: Jag tror inte på några myter. Ibland blir jag lite orolig om en svart katt korsar min väg dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror på skrock, mycket av det är trotts allt ren och skär självbevarelsedrift och sunt förnuft.
Exempel;
gå ej under en stege, jävligt dumt om något ramlar ned på en.

Att krossa en spegel ger en miljard års olycka, För inte särskilt många sekler sedan var spegeln ett av de värdefullaste föremålet i ett hem.

Lämna inte nycklarna på bordet, Återigen för inte så länge sedan hade man bara en uppsättning nycklar kom de bort/ blev stulna var man körd

Listan kan göras lång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar ibland tänka tvitvitvi om en svart katt springer över vägen, alla vägar. Gångvägar också.
Jag går heller inte på andra brunnar än dem med ett K på.
[blush]
En kompis var helt besatt av det och lärde mig det i femman och det har fastnat sedan dess.
Hade dock lite kbt med en kompis för några år sedan där jag skulle stå på andra brunnar än kbrunnar, det gick rätt bra sålänge han var med men det funkade dåligt när jag var ensam.


   
SvaraCitera

Jag tror på kärlek. För att jag vill. för att det får mig att må bra.


   
SvaraCitera