Aviseringar
Rensa alla

Nacka gymnasium


Ämnesstartare

Undrar om Nacka gymnasium är bra? hade tänkt att gå Teknik där (produktionsutveckling) Och även om det är mycket o-etiskt ursprung där?


   
Citera
Lounge

Oetiskt ursprung

VAD exakt är det HAHAHHAA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket fint ord för invandrare (Vill inte starta något utan vill bara ha svar på frågan)


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var det ett jag eller nej?


   
SvaraCitera

eltardo2:

Var det ett jag eller nej?

Det var ett: Det spelar ingen fucking roll.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Det var ett: Det spelar ingen fucking roll.

För honom kanske det gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det var inte så jag menade, varför tror du jag föröskte lägga upp det snyggt?


   
SvaraCitera

För att du hatar invandrare i smyg?


   
SvaraCitera

Ganon:

För honom kanske det gör det.

Och? Det spelar ingen praktisk roll för utbildningen, det är ytterst få skolor där det enbart går "personer med o-etiskt ursprung". Och för att vara ärlig så kanske både han och du behöver lite personlig kontakt med invandrare, jag har en stark känsla av att era fördomar kan smälta som smör då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

COOLT! har absolut inget problem med invandrare bara då jag ahr dåliga erfarenheter om dem då jag kommer från ett ställe där de inte är speciellt skötsamma, dock ska man inte dra alla över en kant men änd


   
SvaraCitera

"jag är inte rasist, men".

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Det är en av Stockholms största och bästa gymnasium. Övertygad om att du kommer trivas där. Teknik-linjen har tillgång till bra utrustning och goda lärare. Sök.


   
SvaraCitera

eltardo2:

kant

*kam

För bövelen.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Och för att vara ärlig så kanske både han och du behöver lite personlig kontakt med invandrare, jag har en stark känsla av att era fördomar kan smälta som smör då.

Inte för att jag har några fördomar, men det går ca 50% invandrare i min klass (pluggar i Malmö också så ser jävligt mycket invandrare varje dag) och jag äter pizza till lunch varje dag när jag är där och den pizzerian drivs också av en invandrare (som för övrigt röstar på SD han också) så föreslår att du tar ditt hobbypsykologsnack och stoppar upp det i röven.


   
SvaraCitera