Aviseringar
Rensa alla

Nackellack på kille


Ämnesstartare

Hej! 

Har varit lite sugen ett tag på att testa nagellack. Vad för färg passar på en kille? Svart. Känns typ rätt emo och det är jag ju inte. ehhhh Förvirrad 

Ho ho ho


   
Citera
Ämnesetiketter

vilken färg beror på dagsform elleh..
kör


   
SvaraCitera
time
 time

Alla färger passar! 

Min kursare brukar ha rött eller chockrosa. Du behöver inte välja svart bara för att, liksom. Ta din favoritfärg och ha kul! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt: vilken färg beror på dagsform elleh..
kör

tänker lite silvana imam aura typ, eller ison för o ta manligt exempel


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

nagellack är Alltid fint oavsett!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svart & blodrött, bra färgkombo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svart är snyggt på killar.


   
SvaraCitera

Om jag skulle färga naglarna så skulle jag nog kombinera några färger och måla i något mönster som passar min personlighet, men det kommer aldrig att hända 😉


   
SvaraCitera
mynona

silver är snyggt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge dig nagellack är inte för killar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det för fel på att vara emo? 

Nagellack på killar är väl ett bra sätt att sticka ut? mörkgrönt skulle se snyggt ut tror ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känn dig inte bunden att handla eller välja utefter vad andra har för förväntningar på dig pga ditt kön. Försök att bara se till dig själv och hur du själv trivs bäst att vara. Vilka färger tycker du om? Det kan vara en bra ände att börja i för att hitta ett bra lack. Jag tycker själv om mörka blålila färger, men också de åt det röda plommonhållet. Den här är bra:

hrf12_g_sleightparkingonly_handswatch-sw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi: Känn dig inte bunden att handla eller välja utefter vad andra har för förväntningar på dig pga ditt kön.

Så smart men så svårt va. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen. Nagellack på killar är så jävla bögigt.


   
SvaraCitera
mynona

satflaesk:
Så smart men så svårt va. 

Du kan ju börja genom att bära den typ av färger på naglarna som är accepterat för killar att bära till kläder. 


   
SvaraCitera