Forumet - Nackvärk + tramadol

Nackvärk + tramadol

353 0 7
Tja!
För ungefär en månad sedan krockade vi med bilen, eftersom jag sedan tidigare haft problem med rygg och nacke var detta inte så bra. Min nacke fick sig en rejäl smäll och jag har nu gått runt med konstant värk. Jag var hos läkare och röntgade nacke, ingen fraktur iaf. Fick smärtstillande utskrivna, varav en var tramadol.

Ibland blir värken olidlig och då tar jag tramadolen, men, jag blir så fruktansvärt illamående av detta.

Vd ska jag göra? Kn man lindra det? Tips på vad man kan göra åt problemet? Har gått hos naprapat i ett år nu..

Spana också in:

kook:

Klåda!! Visste inte att det var pga den, nu vet jag! Mm, får göra det, problemet ör att jag bor på annan ort än vad jag är folkbokförd + att utskrivande läkare var akutläkare i Norrland


Är bara anti-histaminer som kan lindra klåda och illamående från histaminreleasen på opiater så du får uppsöka v-central och förklara läget.