Aviseringar
Rensa alla

NÄÄÄK


Ämnesstartare

Libertad:

Alltså, jo. Lyriken ligger typ på Markoolios nivå, också försöker han göra nån slags wannabegrime som bara inte riktigt når fram.

Nej han är bättre lyrikist än Markoolio, men visst, han är inte megavass precis på lyriken. Men det svänger skönt, vissa av hans låtar är lite reggae/funk.

emery:

Jag måste ha varit kraftigt berusad.

Nej du var ganska nykter tror jag XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genius GZA:

Nej du var ganska nykter tror jag XD

Men vafan sluta skäm ut mig nu då! När vare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Men vafan sluta skäm ut mig nu då! När vare?

Innan vi drog hem till snubben som lillebrorsan till han Maja strula med. Vet inte vad de heter askonstiga namn. Den där Freon-familjen. Det var någon gång i April 08.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genius GZA:

Innan vi drog hem till snubben som lillebrorsan till han Maja strula med. Vet inte vad de heter askonstiga namn. Den där Freon-familjen. Det var någon gång i April 08.

HAHAHA WHAT?? När fan strula dom?? 😀 XDDDDDD

Okok, say no more... Du som skicka den, ska ej glömma igen. Punkt. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Hando

NÄÄÄK är inget vidare [sad]


   
SvaraCitera

Genius GZA:

Han har ett av de bästa flowsen i Sverige, sedan att han inte rappar om de fattigas situation i LUND eller politik gör att det svider för dig.

Jag skiter väl i hans flow, det är mer än flow som är viktigt. Textmässigt är han ju sämre än Petter.

Och vad dillar du om? Jag vet ingen som rappar om fattigas situation i Lund, och jag lyssnar inte heller bara på politisk rap?

emery:

Jag måste ha varit kraftigt berusad.[wink]

Som vanligt då alltså. [shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Textmässigt är han ju sämre än Petter.

Du kanske missade att han är taggad som "Funk/Reggae-Hiphop"? Det betyder att flowet ÄR viktigt för här skiter vi fulla i politiska budskap, utan vill bara gunga skönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Som vanligt då alltså. [shake][shake][shake]

Ja jag är ju full 24/7 verkligen.[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Ja jag är ju full 24/7 verkligen.[confused]

XDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genius GZA:

XDD

[crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Som vanligt då alltså.

Hahaha, qft!


   
SvaraCitera

Genius GZA:

Du kanske missade att han är taggad som "Funk/Reggae-Hiphop"? Det betyder att flowet ÄR viktigt för här skiter vi fulla i politiska budskap, utan vill bara gunga skönt.

Klart flowet är viktigt, men om resten suger så är låten kass i mina ögon. [rolleyes]

Och fortfarande så lyssnar jag inte bara på musik med politiskt budskap i. Detta är ju inte direkt politiskt t.ex:

emery:

Ja jag är ju full 24/7 verkligen.[confused]

Skoja? :S

fruitpunch:

Hahaha, qft!

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Skoja? :S

Verkar som att alla skojar om det då.[rolleyes] Börjar bli lite störande.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Hahaha, qft!

Hej, tänkte göra såhär att jag tänkte berätta för folk att dom sårar mig när dom gör det. Så nu ska jag göra så med dig också. Du sårar mig. Och snart börjar jag gråta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

gråta

Jaha?.. Gör någonting åt grundproblemet istället?


   
SvaraCitera