Aviseringar
Rensa alla

Näe, jag vill inte kolla!


Ämnesstartare

Paradise hotel kör med reklamen "Du vet at du vill kolla".
Såg första programmet och var nära på att kasta fjärkontrollen i tv:n. Är det någon som vill kolla? Är det någon som kollar på superfjollorna över huvud taget? varför bryr jag mig?[mad]


   
Citera
Ämnesetiketter

kallprat:

Paradise hotel kör med reklamen "Du vet at du vill kolla".
Såg första programmet och var nära på att kasta fjärkontrollen i tv:n. Är det någon som vill kolla? Är det någon som kollar på superfjollorna över huvud taget? varför bryr jag mig?[mad]

Ja. Jag kollar på det. Det är roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Ja. Jag kollar på det. Det är roligt.

Vad är roligt? Att de är pinsamma?


   
SvaraCitera

kallprat:

Vad är roligt? Att de är pinsamma?

Bland annat. Sen är det lite roligt hur TV använder människor och dumpar dem om och om igen i dokusåpor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara sett en säsong.
Den med Camilla, wannabe-Beckham, höggravida Jossan Crafoord & co


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Sen är det lite roligt hur TV använder människor och dumpar dem om och om igen i dokusåpor.

[rolleyes] Jo förstås, men jag känner att det inte ens finns någon riktig intrig i programmet. De sittar vid bord eller ligger i sängar och pratar om skittråkiga meningslösa saker som om det vore värsta grejen.


   
SvaraCitera

kallprat:

[rolleyes] Jo förstås, men jag känner att det inte ens finns någon riktig intrig i programmet. De sittar vid bord eller ligger i sängar och pratar om skittråkiga meningslösa saker som om det vore värsta grejen.

Du glömde att de har sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig sett, kommer aldrig att se. I det avseendet önskar jag faktiskt att människor var lite mer som jag [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Du glömde att de har sex.

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tur att det finns bättre program


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tänker att det var som typ SE och HÖR. alla dissar men egetnligen när man väl fått tag på en så kan man inte slita sig ifrån den. trodde att reklamen hänvisade till ngåot sådant.

men jag tvivlar på paradise hotel. är det inte bara en serie där man får se hur korkat vi människor bär oss åt i vissa situationer?
o allt känns bara oplanerat o tråkigt. ajuste det är idag. kanske ska ge det en chans..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte precis sveriges begåvningsreserv som deltar. Därav är det roligt. Lyteskomik ftw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kollade en liten stund, men sen blev jag bara irriterad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead Art:

I det avseendet önskar jag faktiskt att människor var lite mer som jag

Same here, sån där skit ska man fan inte se på [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Same here, sån där skit ska man fan inte se på [tired]

Som oss alltså [cool]


   
SvaraCitera