Aviseringar
Rensa alla

Nämensåatteh... Sköter ni er eller?


Ämnesstartare

Nä, tänkte väl det heller. Dekadensen flödar la som aldrig förr, era hedningar!
Välkomna tillbaka, tack tack.


   
Citera
Ämnesstartare

Mest intetsägande numer


   
SvaraCitera
mynona

välkommen tillbaka. tänk så mycket du liknar en bekant jag har. jag sköter mig både bättre och sämre beroende på definition, men jag tycker nog att det går åt rätt håll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: tänk så mycket du liknar en bekant jag har.

Nice, är hen snygg eller?

mynona: välkommen tillbaka

Vet dock inte om jag är det, har inte känt behovet en enda sekund sen jag lämnade, fick bara ett spontanryck nu för att se hur sidan blivit, jag kanske blir kvar en stund, kanske inte. Framtiden får se!


   
SvaraCitera
mynona

BudoFlywhore: Nice, är hen snygg eller?

en sådan kuggfråga! hen kan ju vara min kusin.

BudoFlywhore: Vet dock inte om jag är det, har inte känt behovet en enda sekund sen jag lämnade, fick bara ett spontanryck nu för att se hur sidan blivit, jag kanske blir kvar en stund, kanske inte. Framtiden får se!

trevligt ryck oavsett! det var en lång period av chock på sidan sedan den nya versionen introducerades. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: en sådan kuggfråga! hen kan ju vara min kusin.

Ah, den är svår faktiskt. Har en kusin som allmänt anses se jävligt bra ut (hör jag ju av vänner osv om inte annat). Men jag själv kan inte se det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej och välkommen tillbaks! Party


   
SvaraCitera
mynona

BudoFlywhore:

Ah, den är svår faktiskt. Har en kusin som allmänt anses se jävligt bra ut (hör jag ju av vänner osv om inte annat). Men jag själv kan inte se det så.

Nej det är ... "släktzooned", skulle vara den adekavata motsvarigheten till utrycket friendzoone, förmodar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta spela Invoker! 


   
SvaraCitera

Åh, välkommen tillbaka Budo! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Surf Nazi: Sluta spela Invoker!

GLORIOUS INVOKATION!

AndersLkpg: Åh, välkommen tillbaka Budo!

<3<3<3<33


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

que?


   
SvaraCitera

Hej hå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ: que?

Om du är en nyare medlem (efter årsskiftet 12/13) så förstår jag att du inte känner igen mig. Hängde här i 6-7 år innan, 35k inlägg (nästan bara oneliners och dumheter). Men då får jag kompensera genom att hälsa på dig nu, hej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera