Aviseringar
Rensa alla

När addar ni folk på facebook?


Ämnesstartare

Stekaren:
En annan blir ju bara addad. Får liksom aldrig tid, undrar hur det ser ut när man addar...kanske skulle pröva.

Samma här dude, samma här. Sjukt nice att vara poppis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig. Folk addar mig. 

Accepterar vänförfrågan om jag har träffat personen irl och tycker den. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kultur:
Jag kommer ihåg när man var lite yngre och gick på högstadiet, folk som man aldrig pratade med addade en osv. På senare tid har jag lärt känna mycket fler personer än förrut ochill ju gärna lära känna dem bättre men har inte addat någon av dem på facebook.  Så jag undrar, när brukar ni adda folk på facebook? 

(Kan ju tillägga att  det är såna man hälsar och har kul med om man råkar ses nån gång, men inte som man hittar på saker tillsammans med.)

Nej addar nästan aldrig det är sjukt för nåra år sedan adda jag sånna jag inte snacka med som en normal sak o man fick förfrågningar hela tiden, nu är det liksom mer man ser att den har kommenterats en väns status men man skiter i det haha, 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JuicyG:

Nej addar nästan aldrig det är sjukt för nåra år sedan adda jag sånna jag inte snacka med som en normal sak o man fick förfrågningar hela tiden, nu är det liksom mer man ser att den har kommenterats en väns status men man skiter i det haha, 

Har det med åldern att göra eller addar man helt enkelt inte lika ofta nuförtiden tror du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kultur:

Har det med åldern att göra eller addar man helt enkelt inte lika ofta nuförtiden tror du?

Jag har ingen aning alltså, det är ju ingen anledning att man inte addar nån, men man kanske känner sig lite osäker om man nyss träffat människan typ om man ska lägga till den eller om det känns lite wierd. Har ingen aning men tror också det har med åldern alla växer upp och börjar inse massa saker 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

använder inte fb längre men om jag gjorde så tror jag att jag skulle adda folk när jag känner att man är vänner, snackat mycket och träffats

tidigare addade jag typ kompisens kompis kusins syrra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter ett tag när man har snackat med personen utanför fb , eller minglat med någon ny på en fest annars aldrig 😛 


   
SvaraCitera
b1son

never fucking ever


   
SvaraCitera
reben

när jag utgår från att de kmr tacka ja alternativt när berusad


   
SvaraCitera
reben

böghög:
never fucking ever

"cool"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ addat 3. Låter andra adda mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker inte så mycket på det. Addar dem jag är intresserad av och som jag gissar är intresserade av mig med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helst inte överhuvudtaget. smidigare att få folk att lägga till en istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul: smidigare att få folk att lägga till en istället.

this 😀 

är typ oftast randoms som addar mig, mkt turkar(vet ej hur de hittar mig eller varför de lägger till) eller lite folk efter fester och umare <3

blir gladast av umare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Addar om jag är bekant eller mer med vederbörande och känner för det.


   
SvaraCitera