Aviseringar
Rensa alla

När är det ok att fuska i livet och har ni någonsin fuskat?


NiklasW:

Ihre schmutzigen schwindler! Gott soll dich bestrafen!

Ändå rätt oskyldigt att skriva typ
:os*n::esem

ingen annan fattar ju att : betyder vokalbyte och m och e betyder olika sorters artikelbyte vid ackusativobjekt osv 

hehe


   
SvaraCitera

rotorblad:

Ändå rätt oskyldigt att skriva typ
:os*n::esem

ingen annan fattar ju att : betyder vokalbyte och m och e betyder olika sorters artikelbyte vid ackusativobjekt osv 

hehe

Sjukt nördigt sätt att fuska på ändå haha. Mycket glad

Själv så brukade jag försvara mitt fuskande med att om jag var så smart så att jag lyckades fuska, ja då förtjänade jag att få alla rätt på provet. Ganska rimligt ändå faktiskt..


   
SvaraCitera

NiklasW:
Sjukt nördigt sätt att fuska på ändå haha. Mycket glad

Själv så brukade jag försvara mitt fuskande med att om jag var så smart så att jag lyckades fuska, ja då förtjänade jag att få alla rätt på provet. Ganska rimligt ändå faktiskt..

Mm, har så konstig minnesförmåga... vet exakt i vilken ordning orden står i boken och vad alla tecken betyder men kan inte för mitt liv minnas die, der och das. ://

Haha, ska börja köra med det.
Hade en lärare i matematik och teknik för ett par år sen som kollade på allas armar innan prov... 


   
SvaraCitera

rotorblad:

Mm, har så konstig minnesförmåga... vet exakt i vilken ordning orden står i boken och vad alla tecken betyder men kan inte för mitt liv minnas die, der och das. ://

Haha, ska börja köra med det.
Hade en lärare i matematik och teknik för ett par år sen som kollade på allas armar innan prov... 

En klassiker var ju annars att spela in sig själv läsa upp alla glosor i mobilen och sedan säga att man koncentrerar sig bättre av musik. Brukade oftast funka. Och så kunde man ju alltid skriva saker på sudd, pennvässare och sådär. Glad


   
SvaraCitera
b1son

har fuskat i bluffstopp


   
SvaraCitera

NiklasW:
En klassiker var ju annars att spela in sig själv läsa upp alla glosor i mobilen och sedan säga att man koncentrerar sig bättre av musik. Brukade oftast funka. Och så kunde man ju alltid skriva saker på sudd, pennvässare och sådär. Glad

Aah... Men min lärare är tysk och säger att "i Tyskland tar läraren mobilen i tre dygn om man använder den på lektionstid". Det gör man ändå, men svårt med hörlurar ju. 

Mm, eller så kollar man i facit. Tumme upp


   
SvaraCitera
mens
 mens

Vetifasen. Får skitdåligt samvete när jag försöker så jag göre aldrig. Typ.


   
SvaraCitera
Gems
 Gems

Jag fuskade på ganska många prov. Blev aldrig tagen Mycket glad


   
SvaraCitera

Fusk är bara ett annat sätt att vinna på.


   
SvaraCitera

jack27: Och andra fråga är: när tycker ni att det är ok att fuska i livet och har ni någonsin fuskat?

klart man fuskat. eller det beror väl på vad man menar med fuskat. eller i skolan har jag fuskat åtskilliga gånger. inte läst böcker jag skulle läsa utan bara läst sammanfattningar om ens det. kollat i boken på prov när ingen ser. 

men sedan har man ju tänjt på sanningen med ett par gånger typ överdrivit sina förmågor i jobbintervjuer och sånt där. 


   
SvaraCitera

Bara det inte fortsätter i längden. A jag har fuskat för många gånger.. Ångar såklart det. Visste redan som liten att man kunde fuska.. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

enda sättet att komma någonstans tror jag. Och utveckling och självförverkligande är ju bra. Har jag hört.


   
SvaraCitera